Var ved at tisse i bukserne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

oo

patella skriver:

Sjovt nok har jeg heller aldrig fået noget at vide om det da vi skulle scannes. Jeg mener endda jeg spurgte i skranken om jeg liiige kunne nå på toilettet inden jeg skulle ind, og der blev bare sagt ja, uden at pointere at det var bedst med lidt i blæren Jeg har heller aldrig læst noget om det nogen steder i de brochurer jeg har fået ... Det må være forskelligt fra kommune til kommune måske - hvilket egentlig lyder skørt, for det burde da være ens?!

nåh okay, så er jeg i det mindste ikke den eneste meget underligt ja, det burde være ens!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

CS

merichs skriver:

Så nåede vi endelig dagen hvor vi skulle til NF skanning og ih hvor var jeg spændt.

Jeg huskede jo at jeg ikke måtte lade vandet 2 timer før skanningen så det gjorde jeg selvfølgelig ikke. Desværre føles det pt som om jeg har blære på størrelse med en valnød og jeg er ektremt tørstig.

Da vi sidder og venter på at komme ind til skanning er jeg lige ved at sprænge. Vi kommer heldigvis ind kun 5 min efter forventet tid. Da hun begynder at skanne får hun trykket så jeg er lige ved at tisse i bukserne  Endnu værre bliver det da jeg kommer til at grine. Alfen skvulper rundt i maven og jeg griner endnu mere. Uh det var tæt på jeg havde tisset i bukserne der!

Men bortset fra min trykkende blære, var alt fint. Alfen lå lidt urolig i starten, men efter en lille skvulpetur , lagde den sig roligere, blev målt og alt så rigtig godt ud

Tillykke med scanningen

Anmeld

24. marts 2010

LinLin

Tjuhl skriver:

ork, jeg er temmelig vant til indvendige scanninger så det skræmmer mig ikke. det irriterer mig bare, at de ikke siger det når nu de gennemgår scanningen punkt for punkt til sådan et møde

Jeg har også prøvet det et par gange og synes det er temmeligt ubehageligt!

Ja det lyder da undeligt du ikke har fået noget at vide. Det står både på papiret med tiderne til scanninger jeg fik med posten, samt den pjece der var med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.