Barnepige slår og sparker baby, Puha'.. Har i set den ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

LilyMarleen

Nej hvor det skær i mit hjerte at se sådan noget svinderi!..

Hun skulle bures inde for altid

http://nyhederne.tv2.dk/article/id/29424422/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

kiroo

LadyRanda skriver:

Nej hvor det skær i mit hjerte at se sådan noget svinderi!..

Hun skulle bures inde for altid

http://nyhederne.tv2.dk/article/id/29424422/

har set de første sek. så måtte jeg lukke den ned, tør ikke se mere.det var for hårdt... hun skulle selv have slag..

Anmeld

24. marts 2010

LilyMarleen

kiroo skriver:

har set de første sek. så måtte jeg lukke den ned, tør ikke se mere.det var for hårdt... hun skulle selv have slag..

Ja det er simelthen for groteskt..

Fy for fanden!!  

Anmeld

24. marts 2010

jillkolsbjerg

kiroo skriver:

samme her...puha fik det skidt

Anmeld

24. marts 2010

Mette-Marie

Jeg forstår slet ikke, at der er nogen der kan få sig selv til at se videoen, når man nu har ved hvad den viser...

Anmeld

24. marts 2010

LilyMarleen

Mette-Marie skriver:

Jeg forstår slet ikke, at der er nogen der kan få sig selv til at se videoen, når man nu har ved hvad den viser...

Nej, der blev også slået hurtigt væk, tror det er fordi at man er nysgerrig, desuden forstår jeg slet ikke at sådan noget bliver lagt på nettet, det burde være en politi-sag

Anmeld

24. marts 2010

Loa

Et eller andet sted i mig, er der noget der siger "nej du kan da sagtens se videoen, det kan da umuligt være så slemt" (Forstå mig ret, det er altid slemt når børn bliver slået eller mishandlet)

Men jeg måtte som mange andre og slå væk fra den da jeg fik det fysisk dårligt og være lige ved at tude.... Om jeg fatter nogen kan få sig selv til at gøre sådan? Der må jo vitterligt mangle noget hos den barnepige.

Bare når jeg har dasket min hund fordi han gør hele tiden, får jeg mega dårlig samvittighed   Så kunne da slet ikke i min vildeste fantasti forestille mig hvad der kan få en til at være sådan over for en uskyldigt barn.............

Nøj hvor kan jeg godt forstå at nogle mennesker tyr til selvtægt.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.