nogen der vil mødes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.212 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

grinbidderen

Hej kvinder..

ja såå vil jeg tillade mig at spørger om der er nogen fra vest-sjælland der har lyst til at mødes med mig i starten af april månede jeg kan godt ligge lejlighed til men da vi ikke bor vild stort er jeg nød til at sige vi kan kun være 8 voksne ved bordet og dem der har børn der selv kan sidde kan jo sidde ved sofa bordet og hygge spise og ellers går de jo nok ind på min søns værelse og leger eller inden ved os i stuen. men håber der er nogen som er friske..

Knus Gitte mor til valdemar 17 mdr

og må gerne skrive hvornår det ville passe jer bedst at mødes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Maise

grinbidderen skriver:

Hej kvinder..

ja såå vil jeg tillade mig at spørger om der er nogen fra vest-sjælland der har lyst til at mødes med mig i starten af april månede jeg kan godt ligge lejlighed til men da vi ikke bor vild stort er jeg nød til at sige vi kan kun være 8 voksne ved bordet og dem der har børn der selv kan sidde kan jo sidde ved sofa bordet og hygge spise og ellers går de jo nok ind på min søns værelse og leger eller inden ved os i stuen. men håber der er nogen som er friske..

jeg er fresh

kh Maise med Clara 12 uger.

Anmeld

28. marts 2010

grinbidderen

slet ikke flere der vil mødes????????

Anmeld

28. marts 2010

Bamseboet :D

hvor er det henne i vestsjælland??

Anmeld

29. marts 2010

grinbidderen

Bamseboet :D skriver:

hvor er det henne i vestsjælland??

hejsa..

jamen enten blir det holdt hjemme hos mig og det er i korsør eller tager vi til vestsjællands centret i slagelse og hygger og kunne spise noget frokost sammen og hygge.. ville være hyggeligt hvis du osse meldte dig til så vi kunne ses,,

knus

Anmeld

29. marts 2010

Maise

op op. kom så piger, også jer der bor længere væk. Lad os mødes og hygge, grine, dele tanker og æde en masse. Jeg vil se flere af jer herindefra. Kom så

Anmeld

29. marts 2010

grinbidderen

Maise skriver:

op op. kom så piger, også jer der bor længere væk. Lad os mødes og hygge, grine, dele tanker og æde en masse. Jeg vil se flere af jer herindefra. Kom så

godt du prøver få flere kvinder og evt nogen mænd med så vi alle bare kan hygge og have en hyggelig dag sammen og lære hinanden af kende

Anmeld

29. marts 2010

Maise

grinbidderen skriver:

godt du prøver få flere kvinder og evt nogen mænd med så vi alle bare kan hygge og have en hyggelig dag sammen og lære hinanden af kende

ha ha ja vi må jo forsøge, er der slet ingen der vil mødes med os??

Anmeld

30. marts 2010

Maise

OOOOOOOOOOOOP

Anmeld

2. april 2010

grinbidderen

grinbidderen skriver:

Hej kvinder..

virkelig ikke flere der er friske på at mødes her i april månede.. ville være såå hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.