Vores nye tatoo's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Tut

Så fik Christian og jeg endelig lavet de tatoo's vi gav hinanden i bryllupsgave.

Christian fik ungernes fødselsdag i romertal, én på hver overarm.

Og jeg fik skrevet Noah & Nana (Rose)

Se her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Lene76

hvor er de fine  så tillykke med dem

Anmeld

23. marts 2010

Helle30

De er totalt fede Tutter. jeg har kun gødning til overs for jer  !

Anmeld

24. marts 2010

Hyner

Tut skriver:

Så fik Christian og jeg endelig lavet de tatoo's vi gav hinanden i bryllupsgave.

Christian fik ungernes fødselsdag i romertal, én på hver overarm.

Og jeg fik skrevet Noah & Nana (Rose)

Se her:

Skal da lige love for i gi`r den gas, troede da bare det var sådan nogle små fesen nogle... Men hold da op, jeg blev klogere..

Det ser sgu godt ud tut, tillykke med dem..

Knus

Anmeld

24. marts 2010

Tut

Hyner skriver:

Skal da lige love for i gi`r den gas, troede da bare det var sådan nogle små fesen nogle... Men hold da op, jeg blev klogere..

Det ser sgu godt ud tut, tillykke med dem..

Knus

Når man endelig skal gøre det, så skal det sgu også gøres ordenligt - så kan man lige så godt give den hele armen 

Vi har længe vidst at vi ville have disse designs, da vi havde snakket om det siden vi fik Noah.

Vi er selv rigtig glade for dem.

Anmeld

24. marts 2010

Hyner

Tut skriver:

Når man endelig skal gøre det, så skal det sgu også gøres ordenligt - så kan man lige så godt give den hele armen 

Vi har længe vidst at vi ville have disse designs, da vi havde snakket om det siden vi fik Noah.

Vi er selv rigtig glade for dem.

Ja det giver jeg dig fuldstændigt ret i, og godt ser det jo ud...

Vil også selv gerne ha noget som symbolisere Emma og den lille ny, men har ikke lige fundet noget jeg kunne bruge, dog ved jeg det skal være stykket over anklen og ned på foden.. Har tegnet lidt tribels med lidt forbogstaver og fødselsdato. Men er ikke tilfreds endnu..

Anmeld

24. marts 2010

Millebasse

Ej Tut, det ser vildt godt ud!

Jeg gav Kåre en tatoo i julegave, han skal bare have fundet ud af hvordan han gerne vil have den skal se ud. Han vil gerne have noget med begge ungers navn og fødselsdato..

Jeg vil også vildt gerne have en med ungernes navne.. Men ved ikke rigtig hvor og hvordan den skal se ud..

Gjorde det nade??

Anmeld

24. marts 2010

Tut

Millebasse skriver:

Ej Tut, det ser vildt godt ud!

Jeg gav Kåre en tatoo i julegave, han skal bare have fundet ud af hvordan han gerne vil have den skal se ud. Han vil gerne have noget med begge ungers navn og fødselsdato..

Jeg vil også vildt gerne have en med ungernes navne.. Men ved ikke rigtig hvor og hvordan den skal se ud..

Gjorde det nade??

Ja den på ryggen gjorde herre nade.. Men det er også det værste sted man kan blive tatoveret sagde tatovøren... Og jeg må da sige at nogen gange føltes det som om han tatoverede "right in the bone".

Men den anden tatoo jeg har på hoften gjorde slet slet ikke ondt.

Christian's på overarmene gjorde heller ikke ondt sagde han...

Men igen, hvad er smerte? Når man har født 2 børn så har smerte jo fået en anden betydning... Så sammelignet med at have veer, så svarer det til at tatovøren sidder og nusser dig blidt med en fjer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.