Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg tænke på om der var nogen fra lolland der var igang med af tabe sig. og om de får nogen hjælp nogen steder fra..?
andre må gerne byde ind. min vægt er hoppe totalt i vejre efter min dep. og kan mærke min krop skiger efter hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er fra lolland.. Får nu intet hjælp udover støtte fra kæresten.. Men har tabt 10 kg ved hjælp at nupo kuren og lange gåture
Marge skriver: Jeg er fra lolland.. Får nu intet hjælp udover støtte fra kæresten.. Men har tabt 10 kg ved hjælp at nupo kuren og lange gåture uhh pulver kure er ikke lige mig
uhh pulver kure er ikke lige mig
Det smager også ret skidt hehe.. Har du snakket med din læge? De har jo tit ret godt styr på hvilke tilbud der for at slippe af med overvægt. Min kusine har fået slankepiller på recept.. De virker så kun hvis man vejer over 20 kg for meget.. Og min søster fik en gastrisk by pass og har tabt sig rigtig mange kilo..
Marge skriver: Det smager også ret skidt hehe.. Har du snakket med din læge? De har jo tit ret godt styr på hvilke tilbud der for at slippe af med overvægt. Min kusine har fået slankepiller på recept.. De virker så kun hvis man vejer over 20 kg for meget.. Og min søster fik en gastrisk by pass og har tabt sig rigtig mange kilo..
har ingen læge her på lolland da jeg er tilflytter
andre der har lidt viden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128