Puha... både lungebetændelse og bronkitis :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

MORJESPERSEN

Ja her hjemme er pigerne syge... De koger i feber, Laura havde 39,7 her til aften, blev lige lidt nevøs.

I går ringede dp moren at pigerne havde over 39 i feber og om vi ville komme og hent dem.

De er nu godt tilpas og vi tager hjem, om natten blev det kun værre, de hostede og hostede og kastede op pga af hosten... Mikael tvang mig i skole her til morgen og lovede han nok skulle klare det læge besøg selv. Syndes det er flot han ville det, det har han aldrig prøve alene. Men det gik fint. Han ringde så og kunne fortælle mig at Amalie har lungebetændlse og laura har bronktis og ørekatar(ved ikke lige hvad det er). Så nu få Amalie pencilin og Laura noget hostesaft og så noget natur medicin, min læge går meget op i natur medicin. laura er meste ramt, hun ligger bare og kikker og er slet ikke glad. Amalie leger og hygger sig. Lige nu sover de, men jeg ved det bliver en lang nat, for jeg ved bare den mindste lyd fra dem vil jeg løbe ind til dem og tjeke dem.

Og jeg selv er heler ikke på toppen, min fod vil bare ikke afhæve så går stadigvæk med den der "extra" fod på, så jeg kan ikke køre bil endnu. Hvilket ikke gør hverdagen nemmer.... Og så er jeg bare så snottet, tror jeg har fået det af pigerne. Jeg kan slet ikke få vejret gemmen næsen.. jeg hader det!!!!!

Nå nu hylder pigerne.....så smutter nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Ranarupta

Neeej, altså! 
Stakkels piger! (Og stakkels mor og far...)

Jeg håber virkelig, at al medicinen hjælper dem. Det er jo næsten ikke til at bære, når sådan nogle små nogle er syge. 

Rigtigt god bedring til de kære piger og også med din fod.

Anmeld

23. marts 2010

Bondepigen

Nååårh små stakler!!! Ja osse dig!!! Rigtig god bedring til jer alle 3.

Anmeld

23. marts 2010

JustAnotherName

I stakkels pus! Altså da!!

Jeg håber pigerne snart bliver helt friske igen, og at din fod kommer i orden. RIGTIG RIGTIG GOD BEDRING !!! 

Anmeld

24. marts 2010

TbCp

Nårhh hvor synd

Rigtig god bedring til jer alle sammen!

Anmeld

24. marts 2010

MORJESPERSEN

Tak alle sammen, de har det alrede meget bedre i dag. de var feber fri her til morgen, hvilket er rigtigt dejligt. Men vi kan godt mærke de er syge, de er meget pyldret og trætte, men det er der jo ikke noget at sige til. Jeg er blevet hjmme fra skole i dag, da jeg selv er blevet rigtig syg... så nu skal vi alle op og hygge under dygnen til en formiddags lur.

Anmeld

24. marts 2010

msax

Dejligt at høe at I de små har det bedre. Men surt at du skranter så meget - jeg syntes at kunne huske at det er temmelig hårdt at være syg samtidig med at ens unger er syge.

Også grundet min fag (lægemiddelvidenskab) må jeg lige komme med en lille løftet pegefinger og minde dig om at det er SUPER vigtigt at de fuldender deres penicillin kur selvom de har bedre allerede nu. Undskyld - håber jeg kan tilgives.

SMIL fra Mette 20+6

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

øv, det er hårdt at tage afsted når de små er syge! Men det er vigtigt at du apsser skolen jo! og flot af din mand at tage begge syge piger til lægen alene, vi er som regel to afsted med Nikoline hvis det er slemt (luksus)

jeg håber de to små snart har det bedre... hvilket natur medicin er det hun får? (jeg går lidt op i det selv), hvad med den der hostesaft der hedder Brocosin? den plejer at være god

god bedring

Anmeld

24. marts 2010

MORJESPERSEN

ka-ri-na skriver:

øv, det er hårdt at tage afsted når de små er syge! Men det er vigtigt at du apsser skolen jo! og flot af din mand at tage begge syge piger til lægen alene, vi er som regel to afsted med Nikoline hvis det er slemt (luksus)

jeg håber de to små snart har det bedre... hvilket natur medicin er det hun får? (jeg går lidt op i det selv), hvad med den der hostesaft der hedder Brocosin? den plejer at være god

god bedring

De får begge noget der hedder Urticalcin, det er noget homøopatisk lægemiddel. Kender du det? Da jeg var gravid fik jeg også homøpatiske indspøtinger for at holde på fosteret, pga af to spontane aborter. Lauar får Pertudoron, der står det er hostelindrende hun skal have 5 dråber i lidt vand 5 gange om dagen. Amalie får  Flemoxim Solytab 250mg 2 gange om dagen. Jeg kender ikke disse lægemidler men det ser ud som om det har hjulpet lidt, men Laura hoster stadigvæk rigtig meget. Jeg er også den store naturmedicin tilholder, syndses det skader kroppen mindre end det andet. Men bruger også lægemiddel hvis det er nødvændigt.

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

De får begge noget der hedder Urticalcin, det er noget homøopatisk lægemiddel. Kender du det? Da jeg var gravid fik jeg også homøpatiske indspøtinger for at holde på fosteret, pga af to spontane aborter. Lauar får Pertudoron, der står det er hostelindrende hun skal have 5 dråber i lidt vand 5 gange om dagen. Amalie får  Flemoxim Solytab 250mg 2 gange om dagen. Jeg kender ikke disse lægemidler men det ser ud som om det har hjulpet lidt, men Laura hoster stadigvæk rigtig meget. Jeg er også den store naturmedicin tilholder, syndses det skader kroppen mindre end det andet. Men bruger også lægemiddel hvis det er nødvændigt.

jeg synes jeg har hørt ordet før, men det er ikke noget jeg kender:0)

jeg har selv været på flere udrensningskure osv... min mor er storforbruger af Traumeel salve...

jeg overvejede at Nikoline skulle have Biostrath, men hun får meget rød numse af appelsin og det er der jo i:0(

ja vi er helt enige, jeg er helt sikker på at det er bedre for kroppen hvis det kan klares så mildt som muligt:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.