Ja her hjemme er pigerne syge... De koger i feber, Laura havde 39,7 her til aften, blev lige lidt nevøs.
I går ringede dp moren at pigerne havde over 39 i feber og om vi ville komme og hent dem.
De er nu godt tilpas og vi tager hjem, om natten blev det kun værre, de hostede og hostede og kastede op pga af hosten... Mikael tvang mig i skole her til morgen og lovede han nok skulle klare det læge besøg selv. Syndes det er flot han ville det, det har han aldrig prøve alene. Men det gik fint. Han ringde så og kunne fortælle mig at Amalie har lungebetændlse og laura har bronktis og ørekatar(ved ikke lige hvad det er). Så nu få Amalie pencilin og Laura noget hostesaft og så noget natur medicin, min læge går meget op i natur medicin. laura er meste ramt, hun ligger bare og kikker og er slet ikke glad. Amalie leger og hygger sig. Lige nu sover de, men jeg ved det bliver en lang nat, for jeg ved bare den mindste lyd fra dem vil jeg løbe ind til dem og tjeke dem.
Og jeg selv er heler ikke på toppen, min fod vil bare ikke afhæve så går stadigvæk med den der "extra" fod på, så jeg kan ikke køre bil endnu. Hvilket ikke gør hverdagen nemmer.... Og så er jeg bare så snottet, tror jeg har fået det af pigerne. Jeg kan slet ikke få vejret gemmen næsen.. jeg hader det!!!!!
Nå nu hylder pigerne.....så smutter nu
Anmeld