Hey hey
Jeg har fra starten af min graviditet haft vandfødsel øverst på min ønskeliste.... MEN den fik min jordemor i dag taget væk!
Jeg har gået til kontrol på fødegangen i 14 dages tid pga alt for højt blodtryk, så derfor kan jeg ikke få lov til at føde i vand da de skal holde øje med lillepigen - Hvilket jo er godt, men havde sådan glædet mig til en vandfødsel!!
Hvis mit blodtryk ikke bliver lavere under fødslen (den kan blive lavere når vandet går samt de kan give mig noget medicin) kan jeg heller ikke få lov til at presse.. Så står den på kejsersnit!! Hvis den bare falder lidt kan jeg også få en rygmarvsbedøvelse som måske også kan få blodtryk til at falde...
Så har sagt til min jordemor at jeg gerne vil have rygmarvsbedøvelsen hvis det kan undgå kejsersnit... men lillepigen skal jo bare komme ud på bedst mulig måde...
Jeg får heller ikke lov til at gå særlig meget over tid pga mit blodtryk så vil de sætte mig i gang...
Så er lidt rundforvirret lige nu - og skal lige synke at jeg ikke kan få min vandfødsel og at den kan ende i kejsersnit...
Skulle lige af med mine tanker
Rollo 39+0
Anmeld