Gave til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.078 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

stenbukken

Min lillebror og svigerinde skal giftes på rådhuset om 1 md.

Vi fik for et par dage siden af vide, at hun ville invitere til spisning den dag i forbindelse med hendes fødselsdag - det undrede mig lidt, da de plejer at invitere til kaffeslaberas ved fødselsdage.

Har så lige fået en sms, at de slår det sammen med bryllup den dag - og at vi er velkommen på rådhuset om formiddagen og ellers om aftenen til spisning.

Men jeg er sådan lidt i tvivl, hvormeget man giver i gave og om der er forskel på et stort kirke-bryllup eller et lille rådhus-bryllup????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Sofia

Hvis det var min lillebror og hans kæreste/kommende kone der skulle giftes, tror jeg ikke jeg ville tænke at gavens størrelse skulle hænge sammen med den måde hvorpå festen holdes. Altså jeg mener, at når man er så nærtstående, tror jeg ikke det ville betyde noget for mig, fordi jeg uanset hvad ville give en god gave til min brors bryllup. Men hvor meget du skal give for er jo en smags sag, hvad med at gå sammen med nogle andre, og måske give et weekendophold, så de får en lille bryllupsrejse? Sidst jeg var til bryllup gav jeg noget lækkert køkkenudstyr, som de ønskede sig. Det lyder lidt som om, de ikke vil have sådan den store bryllupsstemning, men måske ville de blive vildt glade for en fin bryllupslagkage, så kunne det jo være gaven. Jeg ville i hvert fald blive ellevild over en kage af den slags Anasmor bager, de er så flotte, og synes det er personligt.

Anmeld

23. marts 2010

LotteGabriella

stenbukken skriver:

Min lillebror og svigerinde skal giftes på rådhuset om 1 md.

Vi fik for et par dage siden af vide, at hun ville invitere til spisning den dag i forbindelse med hendes fødselsdag - det undrede mig lidt, da de plejer at invitere til kaffeslaberas ved fødselsdage.

Har så lige fået en sms, at de slår det sammen med bryllup den dag - og at vi er velkommen på rådhuset om formiddagen og ellers om aftenen til spisning.

Men jeg er sådan lidt i tvivl, hvormeget man giver i gave og om der er forskel på et stort kirke-bryllup eller et lille rådhus-bryllup????

Hvad med sådan et sødt par her?

Jeg kan ikke finde ud af hvem der laver dem, men måske du selv kender nogle der kan

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

LotteGabriella skriver:

Jeg kan ikke finde ud af hvem der laver dem, men måske du selv kender nogle der kan

Er det ikke Malthesmor (hedder hun vist) herindefra?

Anmeld

23. marts 2010

mortilfreja

LotteGabriella skriver:

Hvor er de bare søøøøøde

Lige en gave til min bror og svigerinde der skal giftes til juni..

Hvem har lavet dem??

Anmeld

23. marts 2010

LotteGabriella

mortilfreja skriver:

Hvor er de bare søøøøøde

Hvem har lavet dem??

ååh jeg aner det ikke, da jeg fandt dem på nettet og har set dem andre steder, men har aldrig fundet ud af hvem der laver dem

Men jeg har prøvet at researche en del uden held

Anmeld

23. marts 2010

LotteGabriella

mortilfreja skriver:

Hvor er de bare søøøøøde

Hvem har lavet dem??

jubiiiiii jeg har fundet et sted der laver dem

http://minegenverden.dk/shop/brudepar-742p.html

Anmeld

24. marts 2010

mortilfreja

LotteGabriella skriver:

jubiiiiii jeg har fundet et sted der laver dem

http://minegenverden.dk/shop/brudepar-742p.html

Tusind tak...

Nu har jeg simpelthen bestilt et par

Anmeld

24. marts 2010

LotteGabriella

mortilfreja skriver:

Tusind tak...

Nu har jeg simpelthen bestilt et par

hihi hvor er det bare super Dem bliver de helt sikkert glade for

Anmeld

25. marts 2010

De3Guldklumper

I min verden er der ikke forskel på om man holder kirkebryllup, rådhusbryllup - bliver inviteret til slotsfest eller forsamlingshusfest.

Størrelsen af gaven kommer an på hvem som skal giftes.

Vi have nogle tætte vennepar som blev gift i sommers og de fik gave for flere penge end dem vi skal til fest ved til sommer da det er nogen vi ikke er så tætte med men kommer sammen med et par gange om året.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.