Kobberspiral....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2008

Kloster

Er der nogen her, der har en kobberspiral (?)

Jeg har, men har efterhånden fået en del komplikationer med den.
Overvejer MEGET at få den flået ud :S Også få p-piller igen.

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2008

Line

Jeg har haft spiral 2 gange, og det er det værste l... jeg har prøvet.

Den ene gang kunne lægen ikke finde den da jeg skulle ned og tjekkes efter om den sad ordentligt og der kunne han ikke finde den 8D

Så røg jeg ned til en gynækolog (staves?) som så fandt den og fik den ud av av.

Anden gang jeg havde spiral fik jeg underlivsbetændelse og svamp af den, så der måtte jeg igen til gynækolog og blive behandlet.

Fik så af vide af min gynækolog at jeg slet ikke burte få spiral sat op da jeg har en meget lille livmodere (anede ikke at man kunne have det he he)

Så for mit vedkommende vil jeg ALDRIG have spiral igen da jeg ikke har haft andet end problemer med dem.
Kan godt se det smarte i dem - hvis de sidder som de skal osv jamen så er det jo fint og man behøver ikke og huske og tage sin p-pille, men for mig virkede det ikke.

Synes da at du skulle få den ud hvis du ikke er glad for den og så evt få et P-plaster..??...

Mvh Line

Anmeld

21. januar 2008

Mimic

hejsa...!!
giver heller ikke ret meget for de der spiraler... havde spiral, og blev gravid...8( hvad siger man så... anden gang faldt den ud af sig selv og jeg blev, i samråd med lægen, enig om at det ikke var noget for mig... har hørt om mange der har problemer med den...

Anmeld

22. januar 2008

Kloster

Hej Piger.

Så nu har jeg bestilt tid ved lægen til at få flået min spiral ud. Jeg vil jo allerhelst ikke bruge noget - vil gerne have nr 4 og vil helst ikke fylde mig med hormoner. Men men men.... Manden vil ikke have flere børn og det er nemmest med p-piller til kvinder... :$

Så det er vist ikke så meget at rafle om... :(

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.