Bianca har kun gået i sin nye vuggestue i 3 uger ...og det er allerede sket 2 gange at jeg har måtte KÆMPE med at få hende i overtøjet, under skrig og skrål som ingen har kunne overse eller undgå at høre 
Hun kan være SÅ strid, som man ellers aldrig ser hende normalt 
Men når så vi er afsted, så er der ingen problemer mere.
Jeg tror bare det er dét at der sker et afbræk i deres dag - en ændring.
DE har jo ikke valgt at klokken er noget bestemt som gør at de skal afbrydes midt i dét spændende som de er midt i.
Det betyder dog ikke, at man så skal hente senere (med mindre ens barn lige er stået op fra lur, og ikke KAN NÅ at lege inden de hentes)
Jeg tror det er ret almindeligt, at rigtigt mange børn reagerer sådan.
Simpelthen fordi de ikke lige kan rumme det oven i deres små hoveder.
De vil jo dnest set gerne med hjem, men dét at der skal ske en forandring, kan måske være svært for dem lige at håndtere.
Måske du kunne få det nemmere ved at bede personalet om hjælp, så de kan have ham klar i tøjet, og du slipper for dén kamp, lige imens du er så top-over-højgravid....?!
Ellers er der ikke andet for, end at bide sammen og klare det på bedst mulig vis, som forældre.
Jeg HADER når man bare er sådan til "offentlig skue" for alle og enhver, mens ens barn bare er skrup-umulig ....Jeg prøver at handle så rigtigt som muligt, men skærer dog igennem for at gøre det synligt for hende, at det altså er MIG der er den voksne og dermed MIG der bestemmer ....mens sveden bare hagler af én.
Hehe.
SKØØØØN ALDER!! 
Anmeld