Tv-udsendelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

TbCp

Har jeres børn nogle yndlings tv-udsendelser?

Liva er (desværre) helt vild med Svampebob firkant.... jeg synes det er en meget meget sær tegnefilm ...

Derudover elsker hun  Små Einsteins, som hun meget aktivt deltager i og Kai Lan.... hun går rundt og siger "Ni hau Kai Lan"

Hun har også en del Disney film, Peter Pan og Lady og Vagabonden samt Askepot er et stort hit.
Snehvide er lidt for uhyggelig til hende, den onde stedmor er altså også ret skræmmende at se på

Hvad med jeres unger, har de nogle favoritfilm/programmer? Eller ser de slet ikke TV?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Ida.

Annika har perioder, hvor hun ser rigtig meget fjernsyn - lige nu gider hun dog ikke rigtig. 

Men når hun gør, så er det primært dvd'er, hun kaster sig over Find Nemo, Biler og Aristocats hører til blandt de absolutte favoritter - ellers er Nissebanden i Grønland, Bamses Billedbog og Malle Mus også noget af det, hun elsker at se

Anmeld

24. marts 2010

lonemus

Her er det Dora, Anna og Lotte - det kan Alexander simpelthen sidde og klukke af grin af ,) Så ser han Simpsons, Teletubbies, Pippi Langstrømpe, Cars, Da Lotte Blev Usynlig, Noddy osv.

Lige nu er Dora hittet

Anmeld

26. marts 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Annika har perioder, hvor hun ser rigtig meget fjernsyn - lige nu gider hun dog ikke rigtig. 

Men når hun gør, så er det primært dvd'er, hun kaster sig over Find Nemo, Biler og Aristocats hører til blandt de absolutte favoritter - ellers er Nissebanden i Grønland, Bamses Billedbog og Malle Mus også noget af det, hun elsker at se

Åhja Aristocats er også et hit her.... den har hun godt nok set mange gange!

Anmeld

26. marts 2010

TbCp

lonemus skriver:

Her er det Dora, Anna og Lotte - det kan Alexander simpelthen sidde og klukke af grin af ,) Så ser han Simpsons, Teletubbies, Pippi Langstrømpe, Cars, Da Lotte Blev Usynlig, Noddy osv.

Lige nu er Dora hittet

Simpsons er Liva også vild med, sjovt for hun forstår jo ikke hvad de siger.....

Teletubbies er hun ENDELIG blevet træt af... til morens store glæde

Anmeld

26. marts 2010

lonemus

TbCp skriver:

Teletubbies er hun ENDELIG blevet træt af... til morens store glæde

Jeg glæder mig osse til det sker her

Anmeld

27. marts 2010

StineL

Isabella elsker Simpsons. Det er næsten en del af hendes putteritual - hi hi. Hun ser det hver aften med sin far, og når det sidste afsnit slutter, siger hun, at hun skal op og sove

Derudover elsker hun Mickeys Klubhus og Jordbær Marie. Hun er generelt vild med Disney fygurerne.

Anmeld

27. marts 2010

TbCp

StineL skriver:

Isabella elsker Simpsons. Det er næsten en del af hendes putteritual - hi hi. Hun ser det hver aften med sin far, og når det sidste afsnit slutter, siger hun, at hun skal op og sove

Derudover elsker hun Mickeys Klubhus og Jordbær Marie. Hun er generelt vild med Disney fygurerne.

Sjovt hvad det lige er der fanger dem ved Simpsons.

Anmeld

27. marts 2010

StineL

Ja jeg ved det ikke, men faren syntes det er fantastisk, at hun har kastet sin kærlighed på Simpsons i stedet for Teletubbies hi hi

Anmeld

27. marts 2010

TbCp

StineL skriver:

Ja jeg ved det ikke, men faren syntes det er fantastisk, at hun har kastet sin kærlighed på Simpsons i stedet for Teletubbies hi hi

Haha Jeg vil også til enhver tid foretrække Simpsons frem for Teletubbies

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.