Jeg er lige ved at flippe ud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

TbCp

Vi er ved at få ordnet badeværelse nu... Carsten, min stedfar + en anden går og arbejder på det.
Hvad er det lige mænd IKKE forstår ved sætningen "Jeg vil gerne have her er ro mellem kl.12-15???? Er det så svært at forstå?
Nu står de og knævrer, og det er IKKE med lave stemmer, med åben dør lige ud til haven hvor dagpleje ungerne står og sover....
Jeg kan GODT fortælle jeg at de får smæk i deres numse hvis de får vækket børnene!!!!!

Jeg har ikke selv haft noget at skulle have sagt i forhold til hvornår det her badprojekt skulle starte og jeg er skide sur over det...

Men så må de jo tage de 3 absolut ikke udsovede unger når de vågner!

Sorry skulle lige rase ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Karo

TbCp skriver:

Vi er ved at få ordnet badeværelse nu... Carsten, min stedfar + en anden går og arbejder på det.
Hvad er det lige mænd IKKE forstår ved sætningen "Jeg vil gerne have her er ro mellem kl.12-15???? Er det så svært at forstå?
Nu står de og knævrer, og det er IKKE med lave stemmer, med åben dør lige ud til haven hvor dagpleje ungerne står og sover....
Jeg kan GODT fortælle jeg at de får smæk i deres numse hvis de får vækket børnene!!!!!

Jeg har ikke selv haft noget at skulle have sagt i forhold til hvornår det her badprojekt skulle starte og jeg er skide sur over det...

Men så må de jo tage de 3 absolut ikke udsovede unger når de vågner!

Sorry skulle lige rase ud!

Jeg tror det er en mande ting det med ikke altid at høre efter hvad der lige bliver sagt. Den situation du beskriver kunne lige så godt være herhjemme, for nogle beskeder sidder simpelthen ikke fast.

Det er helt ok at rase ud, det har man bare brug for engang imellem

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Karo skriver:

Jeg tror det er en mande ting det med ikke altid at høre efter hvad der lige bliver sagt. Den situation du beskriver kunne lige så godt være herhjemme, for nogle beskeder sidder simpelthen ikke fast.

Det er helt ok at rase ud, det har man bare brug for engang imellem

Jamen altså jeg er da lige ved at flipper helt rådden skrot!

De forsøger ikke engang at være bare lidt stille!

Suk.... hvis det skal være sådan her mange uger endnu så rejser jeg hjemmefra!

Anmeld

23. marts 2010

msax

Undskyld - men jeg sidder lige og smågriner lidt. Hvor er det bare typisk mænd at de ikke lige fatter det der med at være stille når er børn der sover.

Tænker om du ikke kunne bede dem tage snakken lidt længere væk fra de sovende pus - fx. udde på badeværelset som jo er det der skal laves.

Sender dig en sød tanke men håb om at du ikke behøver at flytte hjemmefra...

SMIL mette 20+5

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

msax skriver:

Undskyld - men jeg sidder lige og smågriner lidt. Hvor er det bare typisk mænd at de ikke lige fatter det der med at være stille når er børn der sover.

Tænker om du ikke kunne bede dem tage snakken lidt længere væk fra de sovende pus - fx. udde på badeværelset som jo er det der skal laves.

Sender dig en sød tanke men håb om at du ikke behøver at flytte hjemmefra...

SMIL mette 20+5

Hehe

Jeg tror det er en meget almindelig mandeting!

Det er en dør fra badeværelset og ud til haven de har åben.... fordi det støver noget det de laver, og egentli ger det jo forståeligt nok.... Heldigvis har ungerne nu sovet 2 timer trods støjen så de får ikke smæk idag..... altså arbejdsmændene, ikke børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.