Jeg er lige ved at flippe ud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

TbCp

Vi er ved at få ordnet badeværelse nu... Carsten, min stedfar + en anden går og arbejder på det.
Hvad er det lige mænd IKKE forstår ved sætningen "Jeg vil gerne have her er ro mellem kl.12-15???? Er det så svært at forstå?
Nu står de og knævrer, og det er IKKE med lave stemmer, med åben dør lige ud til haven hvor dagpleje ungerne står og sover....
Jeg kan GODT fortælle jeg at de får smæk i deres numse hvis de får vækket børnene!!!!!

Jeg har ikke selv haft noget at skulle have sagt i forhold til hvornår det her badprojekt skulle starte og jeg er skide sur over det...

Men så må de jo tage de 3 absolut ikke udsovede unger når de vågner!

Sorry skulle lige rase ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

anna-jonas

Jamen, Tina...................det skal jo for fanden tekstes for hørehæmmede, når det er mænd der skal forstå beskeden. Eller prøv med tegn til tale..................båtnakker!!

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Jamen, Tina...................det skal jo for fanden tekstes for hørehæmmede, når det er mænd der skal forstå beskeden. Eller prøv med tegn til tale..................båtnakker!!

Ja for hulen!!! Det prøver jeg imorgen.
Heldigvis fik de ikke vækket nogle af ungerne

Anmeld

23. marts 2010

Bondepigen

Ååårh, hvor er mænd altså fatsvage... Der var engang (ja det er nu sket mange gange) Ove bare sagde ja til det jeg sagde, og alligevel gjorde han ikke som lovet... Til sidst blev jeg så gal i skralden, at jeg vist nok lignede en tordensky med et kæmpe stykke papir, hvor det stod med store røde bogstaver... Vi kom begge til at grine af det, men endelig..endelig lyttede han!!!!

Det er bare SÅ frustrerende, når mænd hører med r****n

Anmeld

23. marts 2010

JustAnotherName

Uhhhh.....    Grrrrr.....  ....... Øihjj manner altså for helgo!!!   MÆND!!!!

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Vi er ved at få ordnet badeværelse nu... Carsten, min stedfar + en anden går og arbejder på det.
Hvad er det lige mænd IKKE forstår ved sætningen "Jeg vil gerne have her er ro mellem kl.12-15???? Er det så svært at forstå?
Nu står de og knævrer, og det er IKKE med lave stemmer, med åben dør lige ud til haven hvor dagpleje ungerne står og sover....
Jeg kan GODT fortælle jeg at de får smæk i deres numse hvis de får vækket børnene!!!!!

Jeg har ikke selv haft noget at skulle have sagt i forhold til hvornår det her badprojekt skulle starte og jeg er skide sur over det...

Men så må de jo tage de 3 absolut ikke udsovede unger når de vågner!

Sorry skulle lige rase ud!

ja tak, så var jeg sgu også gået amok:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.