Hvad skal I lave i påskeferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

lonemus

Den nærmer sig med hastige skridt

Her skal vi ud og bowle sammen med børnene, en tur i Københavns Zoo og holde min fødselsdag. Ellers skal vi have ordnet lidt i haven, måske sætte trampolinen op igen, hente mere sand til sandkassen og ellers bare slappe af

Lone - som håber det gode vejr holder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Heidimed lea

god tråd...   vi skal til 2 familepåskemiddage, og i haven og på ude turmed ungerne hvis vejret tillader det.  

så kommer påskeharen om fredagen, så ungerne skal i haven og finde deres fredagsslik Jeg skal på job om mandagen.  vi krydser fingre for godt vejr så vi rigtig kan komme ud

knus Heidi

Anmeld

23. marts 2010

Heidi B

HOLDE FRI!!!!!!!

Ej vi har faktisk en del ting vi skal

27: Jeg skal til X-faktor finale.

29: Vi skal besøge vores dagpleje mor, og Jesper skal til fest, så jeg er alene med drengene om aften=når de sover bestemmer jeg over fjernbetjeningen... STORT!!!!!

30: skal drengene og jeg i zoo med en veninde og hendes tvillinger, mens Jesper sover brandert ud, og om aften skal vi fejre mormors fødselsdag på kinesisk restaurant

3: til Påskehygge i min familie

4: til påskehygge i Jespers familie.

Derudover skal vi ud og kigge på ny bil, og have gjort haven "legeklar"

Jepser har fri fra skærtorsdag til og med 2. påskedag, DET bliver dejligt!!!!

Anmeld

24. marts 2010

g.seerup

vi skal ikke noget specielt.. jeg skal arbejde, tors, fre, lør og mandag, så det sætter sine begrænsninger.

Men vi skal flytte med min mor torsdag, og så kunne man da håbe at søndag bød på lidt famile hygge

Anmeld

24. marts 2010

3rollinger

Vi skal til Benicassim ved kysten. Det ligger ca. 80 km nord for Valencia. Vi skal afsted med et hold venner, saa jeg ved ikke praecist hvad turen vil byde paa. Men hernede er der jo nogen imponerende paaskeoptog med folk der klaeder sig lidt ligesom klux klux klan (uden yderligere samligning ellers) og baerer store figurer af forskellige jomfruer rundt gennem byens gader.

Anmeld

24. marts 2010

Smølf

Arbejde hver eneste dag!!.

Men også være sammen med nogle venner en aften -og i cirkus benneweis med Sebastian en anden dag.

KH Neta -med arbejdsudsigten: 7dage arbejde, 1 dag fri, 8 dage arbejde 1 dag fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.