(februar) Troede lige det var over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Mira0911

Som sagt var Julie syg i sidste uge med opkast og diarré...

Fra Torsdag og frem til igår havde hun det rigtig godt, glad og humøret var i top...

Lige indtil kl. 2 i nat.. Fra kl. 2 og resten af natten var der run på... Hun kaster op igen som jeg ved ikke hvad... Hun kan slet ikke holde noget i sig, heller ikke væske...

Vi var ved lægen med hende til morgen.. Og hun sagde at hun havde fået turen tilbage igen med opkast...

Det er så synd for hende...

Nu skal vi holde øje med om hun tisser og end masse andre ting vi skal være opmærksomme på...

Det er skisme hårdt... Vil gerne have en ende på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stakkels stakkels lille prinsesse. Det er godt nok synd for hende. Jeg håber, at det hurtigt går over igen. Jeg synes godt nok, at I har været ramt

Helbredende knus

Anmeld

23. marts 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Stakkels stakkels lille prinsesse. Det er godt nok synd for hende. Jeg håber, at det hurtigt går over igen. Jeg synes godt nok, at I har været ramt

Helbredende knus

Vi har virkelig også været ramt...  Håber virkelig også det er hurtigt over...

Så jeg er rengøringskone på fuldtid... Vaskemaskinen køre stort set hele tiden..

Jeg ringede og fortalte min job konsulent hvordan det stod til...

så begyndte hun at sige, hvorfor jeg ikke kom på arbejde, og kunne ikke bruge undskyldningen at min datter var syg...

Så blev jeg rasende på hende... Sagde pænt til hende at jeg kan ikke bestemme, nu er min datter syg, nu er hun rask osv..

Hun undskyldte også til sidst i samtalen...

Tror ikke hun selv har børn, når hun siger sådan...

Anmeld

25. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarJ skriver:

Vi har virkelig også været ramt...  Håber virkelig også det er hurtigt over...

Så jeg er rengøringskone på fuldtid... Vaskemaskinen køre stort set hele tiden..

Jeg ringede og fortalte min job konsulent hvordan det stod til...

så begyndte hun at sige, hvorfor jeg ikke kom på arbejde, og kunne ikke bruge undskyldningen at min datter var syg...

Så blev jeg rasende på hende... Sagde pænt til hende at jeg kan ikke bestemme, nu er min datter syg, nu er hun rask osv..

Hun undskyldte også til sidst i samtalen...

Tror ikke hun selv har børn, når hun siger sådan...

Hvordan går det med prinsessen??

Hvor frækt af din jobkonsulent. Man bestemmer jo ikke rigtig selv, hvornår ens børn er syge, hm hm hm. Men godt, at hun endte med en undskyldning

Kh.

Katja

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Hvordan går det med prinsessen??

Hvor frækt af din jobkonsulent. Man bestemmer jo ikke rigtig selv, hvornår ens børn er syge, hm hm hm. Men godt, at hun endte med en undskyldning

Kh.

Katja

Ja det er godt nok frækt af hende...

Det er stadig det samme med Julie... Håber det snart er over så vi kan få en god påske sammen...

På nogen tidspunkter er hun ret frisk, og så vender det lige pludselig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.