Trylle trylle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

DK

Kristine og jeg så Magic på Waverly Place i går. (Til jer der endnu ikke har tv-kiggende børn, så er det en serie på Disney channel der handler om 3 søskende der er troldmænd/kvinder, som kan trylle alt frem/væk osv)

Jeg spørger så Kirstine hvad hun ville gøre hvis hun også kunne trylle? Om det ikke ville være sejt at kunne trylle en is frem f.x.?

Hun tænker lidt og svarer så "Hvis jeg kunne trylle ville jeg trylle dig gravid med en lillesøster" hvorpå hun siger en "tryllebesværgelse" over min mave...

Århhhh..... Det var så sødt og jeg håååber snart at kunne opfylde hendes trylleri! Tænk at det er det hun kan komme i tanke om at hun ønsker sig allermest!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Pia.

Hvor er hun bare kær  Så sødt.....

Knus Pia, mor til 3 børn, fan af samme sreie...

Anmeld

23. marts 2010

Maddox

Nårhh, hvor sødt

Og jo, med en datter på 6 år kender vi alt til serierne på Disney channel, ISÆR Magi på Waverly Place og Hanna Montana..

Her siger Filippa også stadig (heldigvis), at Silas er den bedste fødselsdagsgave hun nogensinde har fået - Hun fik at vide på hendes 5 års fødselsdag, at hun skulle være storesøster

for at Kirstines trylleri snart går i opfyldelse...

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

DK skriver:

Kristine og jeg så Magic på Waverly Place i går. (Til jer der endnu ikke har tv-kiggende børn, så er det en serie på Disney channel der handler om 3 søskende der er troldmænd/kvinder, som kan trylle alt frem/væk osv)

Jeg spørger så Kirstine hvad hun ville gøre hvis hun også kunne trylle? Om det ikke ville være sejt at kunne trylle en is frem f.x.?

Hun tænker lidt og svarer så "Hvis jeg kunne trylle ville jeg trylle dig gravid med en lillesøster" hvorpå hun siger en "tryllebesværgelse" over min mave...

Århhhh..... Det var så sødt og jeg håååber snart at kunne opfylde hendes trylleri! Tænk at det er det hun kan komme i tanke om at hun ønsker sig allermest!

Piv, hvor sødt. Sikke en skøn pige du har dig dér!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.