Så har vi været til NF 
Var simpelthen SÅ nervøs, men lille-niv var selvfølgelig super fin og lige til UG ifølge de to jordmødre. Det kunne man dog ikke sige om opførslen sagde de - lille-niv er lige så stædig som sin mor og far 

Lille-niv var super fræk og ville ikke ligge rigtigt, så endte med at scanningen tog 40 min. frem for de normale 10 min. Men det havde vi selvfølgelig intet imod - tværtimod hehe..
Farmand der ivrigt fulgte med på begge skærme, udbrød pludselig begejsret: "se, der er en pote!" Griner.. 
Da jordmoder nr. 2 (Nr. 1 måtte tilkalde assistance, fordi lille-niv drillede hehe) var færdig, nikkede lille-niv stort (da hun i sidste forsøg prikkede mig i underlivet) og vinkede så, for derefter at vende sig med ryggen til - "Vi ses mor og far, nu vil jeg ligge mig til at putte igen. "
Ihh slet ikke til at stå for
Det var SÅ fantastisk, mere fantastisk end man kunne drømme om.
Det regnede hele vejen til Holbæk, men da vi kom ud efter scanningen, begyndte solen at titte frem og gør det stadig 
Det tager vi som et godt og dejligt tegn - så nu render vi herhjemme pave-stolte og skinner som små sole 
Anmeld