Lille - niv og mor til NF <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Trolde_mor

Så har vi været til NF

Var simpelthen SÅ nervøs, men lille-niv var selvfølgelig super fin og lige til UG ifølge de to jordmødre. Det kunne man dog ikke sige om opførslen sagde de - lille-niv er lige så stædig som sin mor og far

Lille-niv var super fræk og ville ikke ligge rigtigt, så endte med at scanningen tog 40 min. frem for de normale 10 min. Men det havde vi selvfølgelig intet imod - tværtimod hehe..

Farmand der ivrigt fulgte med på begge skærme, udbrød pludselig begejsret: "se, der er en pote!" Griner..

Da jordmoder nr. 2 (Nr. 1 måtte tilkalde assistance, fordi lille-niv drillede hehe) var færdig, nikkede lille-niv stort (da hun i sidste forsøg prikkede mig i underlivet) og vinkede så, for derefter at vende sig med ryggen til - "Vi ses mor og far, nu vil jeg ligge mig til at putte igen. "

Ihh slet ikke til at stå for Det var SÅ fantastisk, mere fantastisk end man kunne drømme om.

Det regnede hele vejen til Holbæk, men da vi kom ud efter scanningen, begyndte solen at titte frem og gør det stadig

Det tager vi som et godt og dejligt tegn - så nu render vi herhjemme pave-stolte og skinner som små sole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Da jordmoderen var ved at være færdig, nikkede lille-niv, og vinkede og lagde sig med ryggen til hehe.. "Vi ses mor og far, nu ligger jeg mig til at putte igern.."

Så nu render vi bare herhjemme pave-stolte og nyder solen skinne

hvor skønt! fik du rykket termin?

Anmeld

23. marts 2010

Trolde_mor

Hm.. den vil ikke sætte alt det ind jeg har skrevet

Anmeld

23. marts 2010

Trolde_mor

<3Elias&Christina<3 skriver:

hvor skønt! fik du rykket termin?

Var SUPER skønt

Ja, en enkelt dag, så har termin d. 29 September frem for d. 30... Så det passede meget godt

Anmeld

23. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Senia skriver:

Var SUPER skønt

Ja, en enkelt dag, så har termin d. 29 September frem for d. 30... Så det passede meget godt

Anmeld

23. marts 2010

Trolde_mor

Kunne lige nå at skrive det hele en gang til inden de 10. min rettetid var gået...

Anmeld

23. marts 2010

oo

hvor STORT!! tillykke!!

vi har lige været til infomøde om nakkefoldsscanningen på jordemorcentret og nu kan man jo OVERHOVEDET ikke vente de fjorten dage før det sker men her sagde de, at det er normalt at det tager 20-30 minutter netop fordi babyen springer rundt - de sagde så også at de aldrig havde haft forældre der klagede over den forlængede scanning

Anmeld

23. marts 2010

Trolde_mor

hvor STORT!! tillykke!!

vi har lige været til infomøde om nakkefoldsscanningen på jordemorcentret og nu kan man jo OVERHOVEDET ikke vente de fjorten dage før det sker men her sagde de, at det er normalt at det tager 20-30 minutter netop fordi babyen springer rundt - de sagde så også at de aldrig havde haft forældre der klagede over den forlængede scanning

Tusind tak

Infomøde? Okay - ej, det må da være lækkert lige at komme til inden. Har intet fået at vide, så har bare prøvet at læse mig lidt frem.

Kan godt forstå du slet ikke kan vente, syntes at omkring 14 dage før begynder utålmodigheden, her blev den dog erstattet af en masse nervøsitet

Inden vi gik ind læste vi en folder der sgade omkring 10-30 min. Men hun viste lige hurtigt det forskellige og ville så lige måle nakkefolden, og så brugte de ellers 30 min. ca på den hehe

Da nr. 2 jordmoder kom ind, kiggede hun på skærmen og sagde, den lille står jo op? Ja, sagde hende den anden, det er en rigtig drillepind vi har her Griner..

Men uh glæd dig - er bare SÅ fantastisk

Anmeld

23. marts 2010

oo

Senia skriver:

Tusind tak

Infomøde? Okay - ej, det må da være lækkert lige at komme til inden. Har intet fået at vide, så har bare prøvet at læse mig lidt frem.

Kan godt forstå du slet ikke kan vente, syntes at omkring 14 dage før begynder utålmodigheden, her blev den dog erstattet af en masse nervøsitet

Inden vi gik ind læste vi en folder der sgade omkring 10-30 min. Men hun viste lige hurtigt det forskellige og ville så lige måle nakkefolden, og så brugte de ellers 30 min. ca på den hehe

Da nr. 2 jordmoder kom ind, kiggede hun på skærmen og sagde, den lille står jo op? Ja, sagde hende den anden, det er en rigtig drillepind vi har her Griner..

Men uh glæd dig - er bare SÅ fantastisk

jeg har heller ikke hørt om andre der har været til infomøde, så det kan være det er noget specielt for Svendborg Sygehus

jaaaa! jeg glæder mig helt vildt - og er dødnervøs!! man prøver jo og tænke logisk og sige "jamen der er ingen der har fået syge børn i hverken min eller Sørens familie så langt tilbage vi kender til"...men man kan jo simpelthen ikke vide det! og så glæder man sig jo bare til at se den lille igen...og til nakkefolden ligner den jo en rigtig baby, synes jeg, i forhold til vores tidlige scanninger hvor den mest bare var en grumset klat

Anmeld

23. marts 2010

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

jeg har heller ikke hørt om andre der har været til infomøde, så det kan være det er noget specielt for Svendborg Sygehus

jaaaa! jeg glæder mig helt vildt - og er dødnervøs!! man prøver jo og tænke logisk og sige "jamen der er ingen der har fået syge børn i hverken min eller Sørens familie så langt tilbage vi kender til"...men man kan jo simpelthen ikke vide det! og så glæder man sig jo bare til at se den lille igen...og til nakkefolden ligner den jo en rigtig baby, synes jeg, i forhold til vores tidlige scanninger hvor den mest bare var en grumset klat

Kan godt være.. Altså, er ellers lige flyttet flyttet fra Svendborg næsten.. tsk tsk.. kunne de også godt have herovre.

Syntes det er så svært ikke at være nervøs - det er jo virkelig betydningsfulde resultater man skal have.

Men jo det er da så spændende at skulle se den lille - specielt når den nu ligner en rigtig lille baby - for nej, det gør de ikke i de scanninger man måske får, tidligere i graviditeten, det er bare en lille plet med bankende hjerte hehe..

Glæder mig til at læse dit indlæg, når du har været til NF.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.