Nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

L.J.L

Vi har en Emmaljunga klapvogn med lift, og lillemanden har ligget i liftet siden han blev født. Men kunne godt tænke mig at begynde at bruge den trillepose jeg købte til ham da han blev født, men har ingen ide om hvordan den placeres i klapvognen. Hvordan spænder man den fast? Og ligger han ordentligt på den måde?

Hvor meget tøj har de på nede i posen?

Håber nogen kan hjælpe...

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Skouboe

Jeg kender ikke trilleposen og ved ikke hvilke "indgange" til seler der er i den.

På en voksipose er det sådan at der er 117 forskellige "pladser" til seler, og man sprætter så dem op der passer til ens barnevogn/klapvogn. De ligner knaphuller uden huller i overstørrelse - giver det mening?

Vi har aldrig haft spændt Frejas voksi fast i klapvognen. Den har bare ligget løst og der har aldrig været antydningen af at den gled og var ved at falde ud. Jeg ved ikke hvor glat Trilleposen er, men jeg tvivler på at den ryger nogen steder.

Jeg antager at klapvognen kan lægges helt ned i vandret?

Mht. til tøj ville jeg nok vælge at lægge ham i sit almindelige tøj og en tynd hue og så mærke på ham når han står op om han bliver for varm. Han skal være dejlig lun, men må ikke være svedig.

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

linselouise skriver:

Vi har en Emmaljunga klapvogn med lift, og lillemanden har ligget i liftet siden han blev født. Men kunne godt tænke mig at begynde at bruge den trillepose jeg købte til ham da han blev født, men har ingen ide om hvordan den placeres i klapvognen. Hvordan spænder man den fast? Og ligger han ordentligt på den måde?

Hvor meget tøj har de på nede i posen?

Håber nogen kan hjælpe...

Lise

Hvis du googler "trillepose brugervejledning" så kommer der en PDF op som du måske kan bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.