Så kom mensen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Mor.sander

Jeps... I søndags på min 29 års fødselsdag ringede min datter som er 11 år og fortalte at nu have hun fået sin mens.
Hun tog det med oprejst pande og var i et udemærket humør.

Vi var forberede på det, min datter og jeg havde bind snakken for 6 mdr. siden, derefter have hun bind med i tasken hele tiden.

Jeg er lykkelig for at hun har tage det hele så roligt og ja, det må jo være et tegn på at mor her, har gjordt noget rigtigt

Min datter var på tidspunktet hos hendes aflastnings sted, de tog med hende ned i det lokale supermarked og købte alt hvad de kunne finde der var rødt, for at fejere det. Det syntes jeg er en super fed ide, for som lederen sagde: så vil hun altid forbinde hendes første mens med noget godt og positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Diana...

Tillykke med hendes første mens  

Og hvor er det skønt at hun tog det så flot og fejret det, det er bare super godt 

Anmeld

23. marts 2010

DK

Kun 11 år?? Gyyyyssss.... Min lille pige er 6 år. Så er det muligvis allerede om 5 år? Shit!!!

Men tillykke med hende. Super sejt hun klarede det med oprejst pande, og godt at du havde forberedt hende på det!

Anmeld

23. marts 2010

Mor.sander

DK skriver:

Kun 11 år?? Gyyyyssss.... Min lille pige er 6 år. Så er det muligvis allerede om 5 år? Shit!!!

Men tillykke med hende. Super sejt hun klarede det med oprejst pande, og godt at du havde forberedt hende på det!

Ja, det er lidt vildt og blev da lige mindet om at jeg faktisk er en ret ung mor. Puha tiden går lidt for stærkt

Anmeld

23. marts 2010

Mor.sander

Di. skriver:

Tillykke med hendes første mens  

Og hvor er det skønt at hun tog det så flot og fejret det, det er bare super godt 

ja, jeg er også helt vildt stolt af hende

Anmeld

23. marts 2010

Lone Jakobsen

nej hvor en kanon måde at fejre det på

min datter bliver snart 11 og har snakket meget om mens og bind. jeg har vist og forklaret hende, og skolen har rådet pigerne til at have et bind i tasken. så jeg håber at min datter er lige så godt forberedt som din datter tydligvis var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.