overtræt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

B&J

nogle her inde af jer der har nogle super gode råd til en lille dreng på snart 3 uger som elsker af køre sig overtræt... vi har gået sidet nusset vukket med ham givet ham mad ordnet ble butte på bryst jaa...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Mig med maven

Vores prinsesse var også rigtig svært at have med at gøre.

Du kan prøve at svøbe ham stramt i dynen! Det gør at de får den følelse de også fik da de lå i maven...

http://www.youtube.com/watch?v=W4SnaQ1DVJM

Jeg håber det hjælper jer, hvis det kan trøste lidt, gik vores hurtigt over!

Held og lykke!

Anmeld

23. marts 2010

Mig med maven

Nå ja, vi prøvede også med fysisk aktivitet, som bad, "cyklen" med ben, og vippen med arme... Ved ikke hvilkn en af delene der hjælp, men det hjalp.

Vi gør forresten stadig begge dele!

Anmeld

23. marts 2010

B&J

Mig med maven skriver:

Nå ja, vi prøvede også med fysisk aktivitet, som bad, "cyklen" med ben, og vippen med arme... Ved ikke hvilkn en af delene der hjælp, men det hjalp.

Vi gør forresten stadig begge dele!

Jaa men det gør kun han bliver mere vågen smiler... når han bader bliver han vågen så det forgår kun når han er vågen  ellers super råd..

Anmeld

23. marts 2010

B&J

Mig med maven skriver:

Vores prinsesse var også rigtig svært at have med at gøre.

Du kan prøve at svøbe ham stramt i dynen! Det gør at de får den følelse de også fik da de lå i maven...

http://www.youtube.com/watch?v=W4SnaQ1DVJM

Jeg håber det hjælper jer, hvis det kan trøste lidt, gik vores hurtigt over!

Held og lykke!

det var den første vi prøvede så kigger han bare og prøver af sparke sig ud helt vildt.. sundhedsplejsken sagde det nemlig... han er en lille røver, fordi han holder sig alt for langtid vågen  lige nu har vi snart kørt på i 3 timer... og han er stadig vågen/pyller

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Har i prøvet bare at lægge ham i sengen/vuggen/liften?

Måske han slet ikke har brug for al den vuggen, nussen osv?
Bare en tanke.

Vi gjorde nogle gange det at vi puttede Liva i liften og så sad vi med den på benene og svingede den frem og tilbage... det gjorde også at det var nemmere lige at sætte hende fra sig når hun sov, end hvis hun havde ligget i vores arme og faldt i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.