Hjæææææælp!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Bamme

Vi har fået kat.

Eller dvs: der er en kat som har valgt os. Den er gråstribet, med meget grønne øjne. utrolig kælen. Men utrolig uopdragen.

Den er vist vant til børn, for den lader ungerne løfte på sig, uden at blive sur.

Den sidder udenfor terassedøren hver morgen. Og idag da jeg kom fra job, sad den ude på trappen. Og her til aften, da vi kom hjem, sad den også og ventede på os.

Lige nu sidder den ude på en havestol, lige udenfor døren, og venter på jeg skal lukke den ind.

Vi har (selvfølgelig) givet den mad, når den har været inde hos os.  Så jeg ved godt at den nok nu tror den bor her.

JAHRMEN, på den ene side vil jeg godt have kat igen, på den anden side orker jeg det næsten ikke (mht. ferier og sådan)

Hvad ville du gøre?

(PS: min bedre halvdel er ikke hjemme disse dage, men jeg er sikker på han ikke bifalder det. Men igen-hvis vi er 3 mod én, kan han jo ikke rigtig gøre noget.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Loggidut

en kat er sin egen herre...og nu har den valgt jer...måske fordi det er det rigtige?

jeg havde ladet den blive, måske lige henvendt mig til kattensværn, for at høre om den var savnet...

ellers havde jeg valgt at lade den blive...indtil den en dag vælger at vandre videre....

den har valgt jer...i er godkendt!

Anmeld

23. marts 2010

BK

Jeg er helt enig med sloggi, lad den blive, for når nu den har valgt jer, så er det nok fordi der er en mening med det...

Anmeld

23. marts 2010

Siber

Hest,

men på den anden side, så synes jeg at der er for besværligt med dyr (nu har vi også allergi, så det kommer slet ikke på tale) men man kan altså ikke bare lige, for så skal nogen passe den.

Men jeg tænker måske er der andre der savner den?

Knus Siber

Anmeld

24. marts 2010

Bamme

Update:

Jeg har fundet en ny ejer til dyret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.