Hvor finder jeg ventetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

AWO

Loa skriver:

Gør de? Tænk er altid gået forbi den butik fordi jeg troede det var små størrelse til små petit'e piger

Nej, de har skam både til maver og ældre damer! Det er kun den forreste del, der er fyldt med Sisters Point. Hvilken H&M handler du egentlig i? Jeg synes, det er lidt ærgerligt, at hverken den i City 2 eller på Ro's Torv har ventetøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Loa

Anke skriver:

Nej, de har skam både til maver og ældre damer! Det er kun den forreste del, der er fyldt med Sisters Point. Hvilken H&M handler du egentlig i? Jeg synes, det er lidt ærgerligt, at hverken den i City 2 eller på Ro's Torv har ventetøj.

Ih den må jeg da i så......

Jeg har netop været i city 2 igår, fordi jeg troede jeg kunne se et større udvalg af ventetøj hos H&M end på deres online shop, men hvor overraskende at de slet ikke har noget i deres butik......  

Tror jeg må i den i Hundige og se om der skulle være ventetøj der

Anmeld

23. marts 2010

Margorie

Meget af mit vente tøj var fra Ellos.dk- de er billige og det meste er ret lækker kvallitet Og så havde de så nogen lidt lange tank toppe som bare sidder perfekt på maven

Anmeld

23. marts 2010

AWO

Loa skriver:

Ih den må jeg da i så......

Jeg har netop været i city 2 igår, fordi jeg troede jeg kunne se et større udvalg af ventetøj hos H&M end på deres online shop, men hvor overraskende at de slet ikke har noget i deres butik......  

Tror jeg må i den i Hundige og se om der skulle være ventetøj der

Ja, det er møgirriterende.

Så vidt jeg ved, har H&M i Roskilde gågade vist også ventetøj?

Anmeld

23. marts 2010

Loa

Anke skriver:

Ja, det er møgirriterende.

Så vidt jeg ved, har H&M i Roskilde gågade vist også ventetøj?

Så må jeg bare tage dem fra en ende af

Anmeld

23. marts 2010

Loa

Marge skriver:

Meget af mit vente tøj var fra Ellos.dk- de er billige og det meste er ret lækker kvallitet Og så havde de så nogen lidt lange tank toppe som bare sidder perfekt på maven

Syntes ellers ikke der er så meget at vælge i mellem på deres hjemmeside, men det kan godt være det bare er mig.......

Men ellers fint tøj de har......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.