Vuggestue - er det godt nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

..

Mikas skal begynde i vuggestue om 14 dage, Smilla har gået i dp men nu har de fået plads samme sted, altså Smilla i børnehave og Mikas i vuggestue. De kommer til at have samme legeplads og det er skønt for mig kun at skulle hente og bringe et sted.

Men men men, jeg er nervøs for det, er der ikke nogen der vil være søde at fortælle mig lidt om livet i en vuggestue, er det meget institutionsagtigt og er der overhovedet tid til ungerne Nogen der har haft børn i både VS og DP som kan fortælle mi hvad de syntes er bedst?

Rikke - som lige pludseligt syntes at Mikas er blevet så stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

BK

No idé... Men er sikker på at det nok skal gå...

Anmeld

22. marts 2010

Bamme

Vi er super glade for vuggern. Men nu har han jo også været der siden han var ½ år. Vi har prøvet både dp (til den store) og nu vs til bette fisen.

Der er vel altid for og imod. MAn kan jo få en dagplejer man er træt af. Og så er der ikke så mange andre udveje...

I vs er der masser af voksne. Jeg er sikker på at de er meget bevidste om at huske hvert enkelt barn, selvom der er mange.

Ulempen ved dp KAN jo være de skiftende gæste dp'ere og skiftende rammer. I vs er det jo de samme rammer, og pædagoger hver dag.

Jeg ville klart vælge vs igen, hvis vi fik valget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.