Astrid oder BM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Loggidut

er der mon nogen af jer der ligger inde med Tabs/akorder/noder til:

Jeg plukker fløjlsgræs?

vi leder efter dem, Men Kasper mener ikke de akorder han kan finde er de rigtige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Loggidut

oppppppp med et svagt håb!

Anmeld

23. marts 2010

birgittemarie

Nej desværre ikke lige umiddelbart... men skal lige prøve at kigge ordenligt efter.

Anmeld

23. marts 2010

Loggidut

keine problem...knægten fik den af en skolelærer og spiller den højlydt for sin mor lige nu...ha ha...han er bare så dygtig, og skal spille den til Christians konfirmation om en månede...

jeg var jo så dum dristig at skrive den på den her fjollesang, fra Tif og kasper til Christian, og så er den bare kørt som en sirenesang, såååå sørgeligt ...ha ha, men kasper er med på fidusen, og synes selv det er fedt han spiller, og Tif får lov at give storbror sangen!

Anmeld

23. marts 2010

Loggidut

åh BM, du har gjort det før...men hvis jeg sender den til dig...vil du så skimme teksten igennem, bare lige for at se om den er okay?

Anmeld

24. marts 2010

birgittemarie

Loggidut skriver:

åh BM, du har gjort det før...men hvis jeg sender den til dig...vil du så skimme teksten igennem, bare lige for at se om den er okay?

Ja selvfølgelig.

Anmeld

24. marts 2010

birgittemarie

Loggidut skriver:

Ja selvfølgelig.

Anmeld

24. marts 2010

Loggidut

birgittemarie skriver:

Ja selvfølgelig.

kan du evt. logge dig på msn...eller er den gået helt agurk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.