bløder man (vaginalt) efter KS??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg blødte slet ikke efter ks, hvilket de blev bekymret og der kom læge konstant - for de mente at hvis der ikke kom blod ud 'den' vej, måtte jeg bløde indeni...

Måtte fremvise bind konstant, lidt klamt. Men der var jo intet at se. De kom så frem til at jo bedre de for 'rydet' op derinde jo mindre bløder man...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg blødte rigtig meget de første par dage efter ks,også sådan noget med klumper,jeg blev faktisk rigtig bange første gang jeg var på toilettet

Derefter blødte jeg længe synes jeg,et par måneder,selvfølgelig mindre og mindre til sidst.

Held og lykke med kset

Anmeld

23. marts 2010

missKat

Jamen så ligger det jo klart  Jeg må ud og handle bind ind.

Tak for hjælpen allesammen!!!!

KH den kommende MOAR 

Anmeld

23. marts 2010

mrsMary

Maise skriver:

hæfteklammer??? hvornår fik du ks?

Jeg fik akut kejsersnit i 2003!? Hæfteklammer skulle give pænere sår, men det hjælper ikke meget, når man har tendens til 'sørøver-ar', ha ha.

Eller også fik jeg klammerne i, fordi det skulle gå lidt stærkt.....og det faldt sammen med den dag, hvor alle de planlagte kejsersnit skulle foregå :-)

Anmeld

23. marts 2010

LouiseNielsen

missKat skriver:

Jamen så ligger det jo klart  Jeg må ud og handle bind ind.

Tak for hjælpen allesammen!!!!

KH den kommende MOAR 

Hejsa Smukke!

Kunne godt lyde til at der er meget stor forskel på om man bløder eller ikke, så ud og køb bind....

Hva dag er det jeres lille vidunder kommer til verden?

Anmeld

23. marts 2010

Maise

mrsMary skriver:

Jeg fik akut kejsersnit i 2003!? Hæfteklammer skulle give pænere sår, men det hjælper ikke meget, når man har tendens til 'sørøver-ar', ha ha.

Eller også fik jeg klammerne i, fordi det skulle gå lidt stærkt.....og det faldt sammen med den dag, hvor alle de planlagte kejsersnit skulle foregå :-)

ja det lyder lidt vildt , men hvsi det skulle blive pænere er det jo værd at vælge. jeg fik sådan nogle indvendige sting. det "krævede" jeg at få. Min svigerinde er plastikkiruig og hun sagde til mig at hvis det endte i KS skulle jeg huske at sige det. og det er blevet så pænt. er selvfølgelig lilla stadig( kun 11 uger siden ) men pænt.

Anmeld

24. marts 2010

missKat

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Smukke!

Kunne godt lyde til at der er meget stor forskel på om man bløder eller ikke, så ud og køb bind....

Hva dag er det jeres lille vidunder kommer til verden?

hej Søde,

hvordan det mon står til hos dig?? er du ok og har du fået mere af vide??

Jeg bliver mor i næste uge  SÅ vildt altså!!!
Troede godt nok det var ved at gå i gang i nat   men det gik heldigvis i sig selv igen.. Vågnede op ved at der var noget der ligesom "poppede" og så blev mine trusser våde.. Så gik jeg på toilet, men der var ikke noget der sivede, så ved sku ikke hvad det var.. Men havde mange plukveer i går og havde også i nat, så tænkte ved det der "pop", at nu går vandet sku  

Var ved JM i dag og snakkede med hende om det. Hun sagde at var jeg i tvivl og de bed igen i nat, så skulle jeg endelig ringe på FG. Men jeg håber den lille fis bliver der indtil i næste uge.

knus Karina

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

Hej til Jer der har fået et KS.

Vores guldklump kommer til verden i næste uge ved PKS
Er i den forbindelse ved at gøre de sidste forberedelser og kom til at tænke over noget.
Skal jeg købe nogen bind?? Bløder man efter et KS, som når man føder vaginalt??

/Karina 

det er helt individuelt hvor meget man bløder efter en fødsel... Men man bløder også efter KS om det så er PKS eller AKS:0)

jeg blødte meget og længe...

køb de store Tena bind... bare een pakke så kan du jo se hvor mange du får brug for

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

Hej til Jer der har fået et KS.

Vores guldklump kommer til verden i næste uge ved PKS
Er i den forbindelse ved at gøre de sidste forberedelser og kom til at tænke over noget.
Skal jeg købe nogen bind?? Bløder man efter et KS, som når man føder vaginalt??

/Karina 

Hej søde!

Ihh, hvor spændende! Det er jo lige om lidt

Jeg blødte meget efter mit ks! Både lige efter (hvor jeg fik sammentrækkende medicin osv for at stoppe det), men også i ugerne efter.

Det er helt normalt at der kommer store klumper af blod, som andre også beskriver, men de er ofte ikke ret gode til at advare én på hospitalet og så kan man altså godt få et chok når der pludselig kommer en blodklump på størrelse med et hønseæg ud

Efter bebser er kommet ud "åbner" de fødselskanalen (hvis ikke den selv har gjort det under operationen) og sikrer sig at blodet kan komme ud den vej. Du ligger på en af de der store bleer på opvågningen (og det første stykke tid på afd.) så de kan holde øje med hvor meget blod der kommer. Så snart du selv kan komme på toilettet får du en skylleflaske så du kan skylle hver gang du har været ude og tisse. Der er det et godt råd at du skifter "bind" (det er kæmpe bleer ) hver gang for at formindske risikoen for infektioner... du får sikkert det hele at vide på afdelingen, men spørg dem hvis du er i tvivl om noget!

Sorg for at drikke en hel masse så væskebalancen er i orden - så bliver amningen også lettere!

Jeg glæder mig til at høre om det hele...

Knus

Anmeld

24. marts 2010

Mor Til Julie<3

Heejsa ...

Jeq blødte temmeliq meqet efter jeq fik mit kejsersnit ...
Men i det hele taqet blødte jeq faktisk stort set 2 måneder i træk ... Så efter de 2 måneder var qået har jeq ikk blødt siden ... Oq min datter blev 5 måneder iqår ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.