Jeg kunne godt bruge lidt råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Joan ( Smallie )

Anne er blevet noget snottet og var ved vagtlæge med hende igår fordi jeg syntes hun trak vejret med den øverste del af maven og at hun pustet noget. Han sagde hun havde lidt ab men slet ikke nok til han ville give hende maske.

Idag da jeg hentet hende i dp kl 15.30 sov hun satdig og ligner hende slet ikke. Vi kom hjem, hun fik lidt at spise og smidt i vogn igen ved 16.15 tiden og sover endnu. jeg er slet ikke i trivel om at hun bruger en masse energi på at trække vejret. Men hun er ellers glad og frisk, spiser og driker godt.

Nå men vil gerne vide om jeg skal ringe til læge igen eller der er andet jeg kan gøre for hende?

Joan som er bekymret for anne der dog stadig kan råbe af mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

BK

Puha godt spørsmål... Men i hvert fald god bedring med det lille pus...

Anmeld

22. marts 2010

Grynt

Joan, det råd jeg giver til alle "mine forældre" i "min" vuggestue er, hvis du er i tvivl SÅ RING!!!!! Det er dig der kender dit barn bedst og din mavefornemmelse siger dig at du skal, så gør det!! Et så lille et barn bør altid tilses af en læge.

Rigtig god bedring med hende

knus T

ps smadder godt billede af hende, hun er bare for lækker

Anmeld

22. marts 2010

..

Det lyder som det Mikas har haft, lørdag kaldte vagtlægen ham for en "Happy Weasel" fordi han ikke havde feber og ellers havde det godt. Søndag da vi var afsted med ham havde han 39,4 i feber og er nu på pencillin fordi de er begyndt at sætte sig til en lungebetændelse.. Hellere en gang for meget til lægen end for ludt hvis du spørger mig..

Og sikker en lille lækker pige du har

Anmeld

22. marts 2010

ka li ja

jeg har desværre heller ingen råd overhovedet. udover at jeg ville selv ringe til lægen en ekstra gang hvis jeg var i tvivl om noget.. hellere en gang for meget

god bedring med det bette pus

Anmeld

22. marts 2010

Stumpen

Føler du dig usikker, så ring... Eller har du mon allerede gjort det??

Anmeld

22. marts 2010

Joan ( Smallie )

Stumpen skriver:

Føler du dig usikker, så ring... Eller har du mon allerede gjort det??

Nej har ikke ringet for hun fik lov til at sove til hun vågnet og så fik hun noget at spise og 45 min senere var hun klar til at komme i seng og hun har lagt sig lige med det samme. Så lige nu tror jeg bare hun skal have lov til at sove og så kan jeg jo altid ringe til lægen hvis hun bliver ked i nat.

Men tak for jeres ord tøser min erfaring med ab er bare ret dårlig, Niels havde det hvor vi blev indlagt sådan lidt barbu barbu fordi vi blev afvist af lægen til at starte med. Så ved ikke om jeg måske fare i for meget op over for lidt

Anmeld

22. marts 2010

Stumpen

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej har ikke ringet for hun fik lov til at sove til hun vågnet og så fik hun noget at spise og 45 min senere var hun klar til at komme i seng og hun har lagt sig lige med det samme. Så lige nu tror jeg bare hun skal have lov til at sove og så kan jeg jo altid ringe til lægen hvis hun bliver ked i nat.

Men tak for jeres ord tøser min erfaring med ab er bare ret dårlig, Niels havde det hvor vi blev indlagt sådan lidt barbu barbu fordi vi blev afvist af lægen til at starte med. Så ved ikke om jeg måske fare i for meget op over for lidt

Måske - måske ikke, det er bare den værste situation at stå i, når man ikke selv kan hjælpe sine unger... Mathilde blev indlagt da hun var 2 mdr med nyrebækkenbetændelse og indtil hun et år tid var vi af og til inde forbi vagtlægen med en urinprøve, da jeg blev urolig så snart hun fik feber og ikke ville spise...

God bedring med hende..

Anmeld

22. marts 2010

Lulle25

God bedring med hende og sikke en dejlig charmetrold du har

Anmeld

22. marts 2010

Bamme

God bedring med den lækre bette sild du har der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.