Brystvortecreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.143 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Mor til L&S

Hej

Nogen som kender brystvortecremen danatekt fra apoteket??

Tænker her ris eller ros

Rollo 38+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

L.J.L

Jeg kender den ikke, men måtte bare lige sige at E-vitamin salven er et mirakelmiddel mod ømme/revnede brystvorter/ Og til røde barnenumser når du når så langt

Anmeld

22. marts 2010

Mor til L&S

linselouise skriver:

Jeg kender den ikke, men måtte bare lige sige at E-vitamin salven er et mirakelmiddel mod ømme/revnede brystvorter/ Og til røde barnenumser når du når så langt

Køber du også den på apoteket??

Tak for råd!!

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

Rollo skriver:

Tak for råd!!

Jeg køber den hos Matas, men man kan sikkert også få den på Apoteket. Du skal bare spørge efter E-vitamin salve, jeg bruger aldrig andet nu

Anmeld

22. marts 2010

Brams

Jeg har brugt cremen fra Danatekt og gør det stadig en gang imellem, synes den er rigtig god og har lige anbefalet den til en veninde og lige har født i sidste uge.

Anmeld

22. marts 2010

Mor til L&S

Brams skriver:

Jeg har brugt cremen fra Danatekt og gør det stadig en gang imellem, synes den er rigtig god og har lige anbefalet den til en veninde og lige har født i sidste uge.

Skønt at høre du har været glad for den - jeg har nemlig købt den Brugte du den også inden fødslen??

Anmeld

22. marts 2010

kiroo

linselouise skriver:

enig

Anmeld

23. marts 2010

Brams

Rollo skriver:

Skønt at høre du har været glad for den - jeg har nemlig købt den Brugte du den også inden fødslen??

Ja jeg brugte den de sidste 3 mdr. af graviditeten, tror også det er jeg måske ikke har haft problemer med revnede brystvorter osv., men det kan jeg jo af gode grunde ikke vide

Anmeld

23. marts 2010

Mor til L&S

Brams skriver:

Ja jeg brugte den de sidste 3 mdr. af graviditeten, tror også det er jeg måske ikke har haft problemer med revnede brystvorter osv., men det kan jeg jo af gode grunde ikke vide

3 mdr før..... Ja så er jeg lidt bagud - har kun 1 uge til termin

Må bare i gang morgen og aften...

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Rollo skriver:

Tak for råd!!

Fås også på apoteket, men er billigst ved Matas...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.