Ang tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

KHS

Mine drenge er nu lidt over 9 måneder og de har endnu ikke fået tænder!!! Begges gummer har kløet og generet dem i flere måneder nu (faktisk siden de var 5 måneder), men ikke meget er sket. Jeg kan dog se tænderne nu; de er blevet tydligere...
Så er mit spørgsmål: er det "normalt" at tænder lader vente på sig så længe? Hvor gamle var jeres børn, da de fik deres første tænder?
Håber virkelig snart tænderne kommer, da det efterhånden generer drengene meget (og også lidt deres mor ;) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja.. Jesse fik kun 1 tand indtil han var 10 mdr, men så kom de også nærmest på én gang. Mon ikke de snart dukker op :P

(H)

Anmeld

27. maj 2008

3rollinger

Hejsa

Min datter fik sin foerste tand da hun var 11 mdr, men saa kom der ogsaa flere paa samme tid.

Jeg mener at min svigermor fortaeller at min svoger fik sin foerste tand som halvanden aarig.

Saa selvom jeg godt kan forstaa du er utaalmodig, er det helt normalt.

Bh
Trine

Anmeld

27. maj 2008

Lærkes mor

Hejsa!
Her fik min datter sine to nederste tænder dagen før sin 1 årig fødselsdag og først da hun var 19 månder kom de næste, 6 styk på een gang. Hun er nu 21 månder og har 12 tænder så hun er også lidt langsom men de kommer da:)

KH Maria

Anmeld

27. maj 2008

KHS

Tak for jeres svar. Så er jeg lidt mere fortrøstningsfuld :)
Syntes jo bare at de har været lang id undervejs... Især når deres gummer har kløet noget så forfærdeligt siden de var 5 måneder!
Værst om aftenen, mærkeligt nok........
Men igen, tak for svarene!

(H)
Katja

Anmeld

27. maj 2008

camillaJ

hejsa..
Min søn fik sin den første tand da han var 3½ månede.. og har nu 6 fine tænder..:)

Anmeld

30. maj 2008

Kvindemin

Jeg har HØRT, jo senere de for tænder. Jo stærkere er tænderne :)
Den går jeg efter, smiler. Min datter har heller ikke fået en tand endnu.

Knuser

Anmeld

30. maj 2008

bette

mikkel var 3 måneder da han fik de første 2 tænder forneden..
og idag er han snart 11 måneder og har 9 tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.