Gaia & Ko Carry All pusletaske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

FruPudderkvast

.. Er den pengene værd?

Jeg vil gerne have en ny pusletaske som kan rumme ALT til min søn og mine småting

849 kr. er bare mange penge, så derfor vil jeg høre jeres erfaring med den og om den er værd at bruge så mange penge på?

// Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

qp

En pusletaske er efter min vurdering noget opreklameret pis Jeg har aldrig brugt sådan en og kommer heller aldrig til det! Jeg har en fin let, lille taske med alting i og det har fungeret for mig i snart 17 mdr. 

Så mit råd til dig: Spar de 849 kr og brug på dem på noget andet.

Anmeld

22. marts 2010

Maria.

Den er super fin, og kan rumme alt! Havde den til min søn da han var lille, og senere kan den bruges når i skal i svømmehallen osv..

Klart en anbefaling herfra!

Anmeld

22. marts 2010

BinaMor

jeg har heller ikke brugt pusletaske. men en stor skuldre skindtaske. smart... og stadig brugbar.

jeg er enig i at pusletasker er opreklameret

Anmeld

22. marts 2010

Pige2009

Jeg elsker min Gaia & Ko pusletaske, og den kan rumme ALT. Elsker den

K.h. Linda

Anmeld

22. marts 2010

FruPudderkvast

qp skriver:

En pusletaske er efter min vurdering noget opreklameret pis Jeg har aldrig brugt sådan en og kommer heller aldrig til det! Jeg har en fin let, lille taske med alting i og det har fungeret for mig i snart 17 mdr. 

Så mit råd til dig: Spar de 849 kr og brug på dem på noget andet.

Ja, men jeg har en pusletaske som hørte med til barnevognen, og er træt af at den ikke kan rumme en skid  Så en ny pusletaske bliver jeg nødt til at have.. Og så synes jeg bare at Gaia & Ko laver nogle fede..

Men tak for dit svar

Anmeld

22. marts 2010

LotteGabriella

Jeg ha i stedet for købt en stor Paris hilton taske til 950 kr. på tilbud, som jeg kan  ha' ALT i når vi er på tur...og så kan jeg også bruge den til mig selv når jeg SELV skal på tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.