Når jeg får post om mandagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

oo

så VED jeg der er noget i gære! og idag spottede jeg igen postmanden der puttede noget i kassen, så jeg skyndte mig ud for at se hvad det var. en STOR konvelut fra nogen i Odense?? Jamen jeg kender jo ikke nogen på Fyn eller...joe....vent lidt.... og så måtte jeg flå kuverten op!

Indeni var et brev fra Tina og Liva og denne smukke smukke tegning! Det er så fantastisk dejligt et billede, jeg har siddet og flæbet over det den sidste time det er jo vores lille gule hus og alfebørnene udenfor, iiiih! jeg håber vi en dag kan tage et RIGTIGT billede der ligner det her

TUSIND TAK TINA!! Jeg er så glad og SÅ rørt nu er det kommet i ramme og står så det er det første man ser når man kommer ind i stuen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Ranarupta

Ej, hvor er det bare fint - og skidesødt af dem!!

Anmeld

22. marts 2010

oo

og alle dyrene er også med, sidder jeg her og ser: Uglen Ulrik, Egernet Rolf og mine mejser som jeg fodrer hver dag og selvfølgelig musene og såååå sjovt at drengen er den største, jeg er nemlig overbevist om, at det er en søn der gemmer sig ig mavens hule

Anmeld

22. marts 2010

JustAnotherName

Ej, hvor er det fint. Sikke en sød tanke af Tina 

Anmeld

22. marts 2010

msax

WAUW - et flot billede - kan godt forstå du blev helt rørt.

Bliver da helt misundelig.

Tina - du kan da noget med det kreative - er endnu mere misundelig.

Anmeld

22. marts 2010

oo

msax skriver:

WAUW - et flot billede - kan godt forstå du blev helt rørt.

Bliver da helt misundelig.

Tina - du kan da noget med det kreative - er endnu mere misundelig.

det er et hun har fået speciellavet til mig af en tegner - hvilket bare får mig til at tude ENDNU mere

Anmeld

22. marts 2010

Karo

Tjuhl skriver:

så VED jeg der er noget i gære! og idag spottede jeg igen postmanden der puttede noget i kassen, så jeg skyndte mig ud for at se hvad det var. en STOR konvelut fra nogen i Odense?? Jamen jeg kender jo ikke nogen på Fyn eller...joe....vent lidt.... og så måtte jeg flå kuverten op!

Indeni var et brev fra Tina og Liva og denne smukke smukke tegning! Det er så fantastisk dejligt et billede, jeg har siddet og flæbet over det den sidste time det er jo vores lille gule hus og alfebørnene udenfor, iiiih! jeg håber vi en dag kan tage et RIGTIGT billede der ligner det her

TUSIND TAK TINA!! Jeg er så glad og SÅ rørt nu er det kommet i ramme og står så det er det første man ser når man kommer ind i stuen

Nej hvor er det bare flot

Hun kan bare det der Tina

Anmeld

22. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Heeeey, de unger der, har jeg da set en del gange før :)

-Og sikke dog en smuk tegning, og hvor er alle NSérne da bare søde at tænke på dig/hinanden

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

FANTASTISK  Hvor er det bare genialt og gennemtænkt af Tina. Hun har da rigtig husket på alle de små de dyr der også skulle med sammen med alfe-børnene

Kan godt forstå du er rørt Trine - Det er sgu en flot og personlig gave at få - OG SÅ PÅ EN MANDAG!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Trine jeg er bare glad for at den blev godt modtaget

Må altså lige sige til jer andre at jeg ikke selv har tegnet Har en bekendt der er fantastisk dygtig til den slags, så det er hende der har fået vejledning fra mig og så er kommet frem til dette flotte billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.