Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bare en lille test
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm det gik ikke så godt ;)
Di. skriver: Hmm det gik ikke så godt
Hmm det gik ikke så godt
Jeg er ved, at sætte en Lilypie på og jeg kan bare ikke finde ud af det, hm hm hm.
Jeg troede, at jeg kunne slette indlægget igen
MoarHvidovre skriver: Jeg er ved, at sætte en Lilypie på og jeg kan bare ikke finde ud af det, hm hm hm. Jeg troede, at jeg kunne slette indlægget igen
Hmm er det den rigtige kode du har taget og har du sat den ind under træet?
Di. skriver: Hmm er det den rigtige kode du har taget og har du sat den ind under træet?
Jeg var meget i tvivl om hvilken af koderne jeg skulle tage, hm hm hm.
Hvad med du med ind under træet?
MoarHvidovre skriver: Jeg var meget i tvivl om hvilken af koderne jeg skulle tage, hm hm hm. Hvad med du med ind under træet?
Når du går ind under signatur så på midterste linje er der et billed af et træ (indsæt/redigere billed) den trykker du på og så sætter du koden ind der og så skulle den være gemt så kan du jo prøve begge koder :)
Di. skriver: Når du går ind under signatur så på midterste linje er der et billed af et træ (indsæt/redigere billed) den trykker du på og så sætter du koden ind der og så skulle den være gemt så kan du jo prøve begge koder
Når du går ind under signatur så på midterste linje er der et billed af et træ (indsæt/redigere billed) den trykker du på og så sætter du koden ind der og så skulle den være gemt så kan du jo prøve begge koder
Se lige her
Tak for hjælpen, søde
MoarHvidovre skriver: Se lige her Tak for hjælpen, søde
Wee sådan så fin den er. Det var så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128