Uden ble på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Lulle25

Så er Mathilde afsted uden ble i vuggestuen, hun har aldrig ble på herhjemme mere, så vi må se hvordan det er gået dernede i dag. Hun havde et lille uheld igår aftes, da hun legede med sin søster, men nåede at stoppe det og tisse resten på toilettet Hun er bare en dygtig pige. Er spændt på når hun leger dernede om hun kan/har tid til at gå på toilettet?? Men herhjemme går det super.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Anja

Skønt, når de bliver så store. Skal nok

Anmeld

22. marts 2010

Marco2

Hej Lulle.

Held og lykke med det.

Emily startede også med ikke at gå uden ble hjemme, og vi var også spændt på om hun var opmærksom på det i vuggestuen.

Så efter vores ferie havde vi aftalt at hun heller ikke skulle ha ble på i vuggeren.

Og det har hun nu ikke haft i 14 dage. Og der er kun 1 dag hvor hun ikke har haft det samme tøj på hjem som hun havde på om morgenen.

Så her er det gået godt. Og mon ikke det også kommer til at gå godt for Jer også? Gog'erne oppe hos os er gode til lige at minde hende på at hun skal huske toilettet. Tror du ikke også de hjælper oppe ved Jer?

Held og lykke med det.

AG

Anmeld

22. marts 2010

Lulle25

tak for krydserne

Ja jeg håber goggerne er gode til at hjælpe og de virker meget støttende, de sagde i hvert fald, det er med at gribe boden når de har interessen for det, og det har hun jo. Vi skiftede fra vuggestue til integreret inst. her den 1. feb. og hun går på stue med bh børn også, så mange uden ble på. Gokkerne virker mere samarbejds villige i vores nye instutition omkring emnet

Hun har ikke lavet adder i bleen i ca 3 mdr, det er kun sket på toilelettet.

Jeg lader høre fra mig senere

Anmeld

22. marts 2010

Siber

Hvor er hun dygtig, håber at hun har haft en god og blefri dag!

Her har JOhanna hellere ikke ble på mere. Det er gået rigtig godt, og så har der været en periode hvor det gik knap så godt, men nu går det rigtig godt igen.

Gokkerne har ikke været så flinke, men er blevet det nu, da jeg sagde at man skal ikke give hende tilbudet om at gå på wc, men siger at nu går vi på wc, også går det fint.

Hun har ble på om natten, men den er helt tør om morgenen. Men jeg lader hende have den på et stykke tid endnu, indtil det også går godt om dagen.

Vi har pakket puslebordet væk, og det er fantastisk

Knus SIber

Anmeld

22. marts 2010

Muffinmus

uhh, stor pige:-)

og skønt billede i øvrigt.

Her går det op og ned, nogle gange kan han fint en dag herhjemme uden ble, andre dage går det galt..så vi har oftest bleen på:-)

Anmeld

22. marts 2010

Lulle25

Det er gået super fint både i vuggestue og herhjemme og vi var til gymnastik i eftermiddag og mens vi var igang sagde hun mor jeg skal altså tisse, og vi nåede det så det var bare så fint.

Så nu må vi se om det bliver ved, men nu er hun i hvert fald officielt blefri (indtil videre) og det er skønt om natten har hun den på endnu.

Kh Louise

Anmeld

22. marts 2010

Bamme

Nårh, hvor godt!

Der er vist laaange udsigter her. Lille barnet GIDER IKKE på toilettet!

Anmeld

23. marts 2010

Millebasse

Dejligt at det er gået så godt og super at hun selv sagde til da i var til gymnastik.

Her er Bastian også helt blefri og har været det i godt 3 måneder. Han har dog haft et par uheld efter han er startet i børnehave, men så glemmer han det vist også helt..

Anmeld

23. marts 2010

Susan1978

Ei hvor dygtigt.. 

Emil er stadig kun på tisse på toilet engang i mellem.. 

aldrig har han lavet stort på toilet..  men kommer tid, kommer ble nok af..

er ret sikker på at sommeren hjælper os, når han kan rende med rumpen bar herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.