Rør mig ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.666 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

smokin

Nu er jeg jo en smule emsig og vil helst gerne at folk undlader at stikke deres hænder ned til prinsessen når hun vælger at komme ud.

Jeg har set på barnevogne rundt om i landet at man kan købe sådan nogle "dingle-vedhæng" hvor der står "rør mig ej" på.. men jeg har ikke rigtig kunne støve nogle op er der nogle der ligger inde med sådan en, som vil sælge den? Eller er der nogle der har set dem i en lokal biks hvor jeg kunne købe den evt.

KH
Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Ranarupta

22. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Nu er jeg jo en smule emsig og vil helst gerne at folk undlader at stikke deres hænder ned til prinsessen når hun vælger at komme ud.

Jeg har set på barnevogne rundt om i landet at man kan købe sådan nogle "dingle-vedhæng" hvor der står "rør mig ej" på.. men jeg har ikke rigtig kunne støve nogle op er der nogle der ligger inde med sådan en, som vil sælge den? Eller er der nogle der har set dem i en lokal biks hvor jeg kunne købe den evt.

KH
Zette

Jeg har tidligere spurgt om det samme herinde. Og der var nogle, der skrev, at man kunne få dem i Babysam.

Har ikke undersøgt det endnu, men skal helt sikkert også have sådan et. 

Ser lige, om jeg ikke kan finde tråden... 

Anmeld

22. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

KH
Zette

Fandt det

https://www.baby.dk/debat/34294pi1/babyudstyr/jeg-soeger-et-roer-mig-ikkehjerte.aspx

Anmeld

22. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Fandt det

https://www.baby.dk/debat/34294pi1/babyudstyr/jeg-soeger-et-roer-mig-ikkehjerte.aspx

jeg kunne godt tænke mig sådan en i træ... ala nr.2 link i den tråd du henviser til, ikke sådan noget syværk...

Jeg skal til sverige på næste mandag, måske de har den i Sverige? Men så står det jo på svensk. hmm.... 

Anmeld

22. marts 2010

Ranarupta

Zette skriver:

jeg kunne godt tænke mig sådan en i træ... ala nr.2 link i den tråd du henviser til, ikke sådan noget syværk...

Jeg skal til sverige på næste mandag, måske de har den i Sverige? Men så står det jo på svensk. hmm.... 

Jeg kiggede lige på linksene igen. 
Har vist skiftet mening mht. det der stof noget.  Men er ikke helt sikker...  

Faktisk vil jeg nok helst bare have et i plastik.  Måske. Ved det ikke...
Årh, snak lige om at være vag... 

Anmeld

22. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Jeg kiggede lige på linksene igen. 
Har vist skiftet mening mht. det der stof noget.  Men er ikke helt sikker...  

Faktisk vil jeg nok helst bare have et i plastik.  Måske. Ved det ikke...
Årh, snak lige om at være vag... 

Jeg så en i bussen i KBH den anden dag i træ og tænkte bare "hvad skal du have for den, dit barn er alligevel så stort at jeg sagtens kan købe den" 

Jeg har mailet babysam med et billede af en for at spørge om de har noget der ligner, så jeg venter bare spændt nu på hvad de mon svarer, for nettet er da helt tømt. 

Jeg er slet ikke til det der stof noget. Jeg er målrettet og vil have træ eller plastik og så en klemme i toppen så man ikke skal stikke hul i min flotte læderbarnevogn   som jeg i øvrigt skal hente om blot en uge i Sverige wohoo... 

Anmeld

22. marts 2010

Laulund87

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan forstå hvad man vil med sådan et skilt. Men jeg har så heller aldrig oplevet at folk var nærgående

Anmeld

22. marts 2010

smokin

Laulund87 skriver:

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan forstå hvad man vil med sådan et skilt. Men jeg har så heller aldrig oplevet at folk var nærgående

Hmm, det har jeg på min venindes baby - og barnet skreg, og den ældre dame blev bare ved "nååårh der er vist en der er ked af det i dag dikke dikke"....    ,        

Og jeg er bare så dårlig til at sige "fingrene væk" så tænker jeg at når den hænger der, så gør folk det i hvert fald ikke (håber jeg).

Anmeld

22. marts 2010

L-Mortil3

Jeg købte min i genbrug

Men vil tilføje den bestemt ikke har hjulpet, folk stikker rask væk grabberne derned alligevel...

Her var løsningen permanent fluenet GRRR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.