Jedi Master Yoda er endelig færdig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Hyner

Kanon godt lavet, og bestemt misundelsværdig... Dine unger skal være noget så stolte af deres dygtige moar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

ka li ja

tusind tak allesammen

jeg glæder mig også helt vildt til at få ungerne hjem i dag så de kan se den. skal også ha lavet noget på xanders væg

Anmeld

22. marts 2010

BK

Herre flot

Anmeld

22. marts 2010

Bamme

Hva sagde de?

Den er mega nice!

Anmeld

23. marts 2010

Millebasse

Det er bare super flot!

Anmeld

23. marts 2010

ka li ja

de var helt vilde!!! det var så fedt. selv i morges inden vi skulle afsted, skulle arthur lige ind og se på ham og nu ønsker han sig et grønt lyssværd

det var såååå fedt

så glæder mig til at få lavet den til xanders værelse. når der bliver tid... for den er vist sværrere

Anmeld

23. marts 2010

Nadi

Hvor er han cool!!
Ja det er du sådan set også

Anmeld

23. marts 2010

Loggidut

ORK, JEG SÅ DEN HER I GÅR, MEN NÅEDE IKKE AT SVARE...SHIT HVOR ER HAN BARE BLEVET FIN...AJ CAPS!

men du er så super dygtig...

Anmeld

26. marts 2010

linemus

For fanden, Karina! Du er altså bare den sejeste mor. Jeg tør slet ikke vise billederne til Sebastian, for han ville blive lige så grøn som Yoda af misundelse. Ja, det ville Signe nok også Den er simpelthen så fed og vildt flot lavet!

Hvad skal Zander ha'?

Kram Line

Anmeld

28. marts 2010

ka li ja

linemus skriver:

For fanden, Karina! Du er altså bare den sejeste mor. Jeg tør slet ikke vise billederne til Sebastian, for han ville blive lige så grøn som Yoda af misundelse. Ja, det ville Signe nok også Den er simpelthen så fed og vildt flot lavet!

Hvad skal Zander ha'?

Kram Line

takker søde

xander skal ha general grievous.. og med bestilling på 2 blå og 2 grønne lyssværd i stedet for de 3 blå og det grønne han rigtigt har

tror nu også jeg laver mario til ham. det er han nemlig helt vild med på hans gameboy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.