Erfaring med maxi così pebble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Anne85

Er der mon nogen af jer der har erfaringer med den nye maxi così pebble?
Den er vel så ny at den knap har været med i nogen tests endnu.
Jeg ville egentlig ha købt maxi così cabriofix for den var bedst i test sidste år... Men er den anden mon bedre??

Og er der mon nogen der ved hvad forskellen er på deres alm isofix base og så den nye family fix base?? Den er dyrere så noget mere må den jo ku

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

DK

Jeg har ingen erfaring med pebble, men mener at forskellen på de to iso-fix baser er at familybasen kan bruges til 3 størrelser sæder (altså til under 9 kg, 9-18 kg. og over 18 kg), hvor den anden base kun duer til den lille stol. Det mener jeg i alt fald, men du må ikke hænge mig op på det. Ring da evt. bare til baby-sam og spørg!

Anmeld

22. marts 2010

Anne85

DK skriver:

Jeg har ingen erfaring med pebble, men mener at forskellen på de to iso-fix baser er at familybasen kan bruges til 3 størrelser sæder (altså til under 9 kg, 9-18 kg. og over 18 kg), hvor den anden base kun duer til den lille stol. Det mener jeg i alt fald, men du må ikke hænge mig op på det. Ring da evt. bare til baby-sam og spørg!

Hmm... Så hvis man ikke skal bruge de to andre str stole i den kan man nøjes med den alm base??
Kan se family basen er med lyd... Er den almindelige base også det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.