Min hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2010

Anonym trådstarter

Nogle gange når jeg gør rent, eller det skal dufte som om, fylder jeg bare Ajax i opvaskebaljen, og lader det stå, så duften spreder sig i huset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Anonym trådstarter

ha ha, god ide!

Hvis mit barn har lavet prut, og jeg ved min mand kommer hjem om lidt. lader jeg være med at skifte, og lader lorten vente på min mand

Anmeld

21. marts 2010

BK

Okay, sådan er det jo... Man bestemmer selv hvordan man vil gøre rent...

Anmeld

22. marts 2010

Anonym

Sommetider når jeg glemmer en fødselsdag eller har glemt at sende kort til tiden, spørger jeg folk om de dog ikke har fået mit kort og giver skylden på post danmark for igen  at klokke i posten

Anmeld

22. marts 2010

Anonym

Nogle gange når min mor ringer, holder jeg bare tlf ud i luften for jeg gider ikke hører på hendes opsang

Anmeld

22. marts 2010

Muffinmus

he he, god ide med duften:-)

LOL

Jeg har ingen problemer med at sige jeg tit siger ja og nej til min far i tlf mens jeg sidder og er optaget af baby på nettet i mens

Anmeld

23. marts 2010

Anonym

Anonym skriver:

Nogle gange når jeg gør rent, eller det skal dufte som om, fylder jeg bare Ajax i opvaskebaljen, og lader det stå, så duften spreder sig i huset.

Endnu bedre ,, vrid nogle viskestykker i ajax vandet og hæng dem til tørre på radiatoren   Så dufter der dejligt rent i hele hytten

Anmeld

23. marts 2010

Anonym

MariaE skriver:

he he, god ide med duften:-)

LOL

Jeg har ingen problemer med at sige jeg tit siger ja og nej til min far i tlf mens jeg sidder og er optaget af baby på nettet i mens

Min svigermor og far har været til begravelse i dag, da hun ringede og grædende fortalte om det, sad jeg på baby.dk.

Ja, jeg var nok ikke lige så dybt involveret i den forfærdelige situation hun fortalte om, for jeg sad bare og sagde ja og nej, forhåbentlig på de rigtige tidspunkter.

jeg skammer mig, virkelig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.