Er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Vingummien

også selvom vi stadig bor under samme tag.

Men alt det man skal huske og søge og man skal finde ny sted at bo osv. Er bare alt for mange ting på en gang.
Skal til at stå for det hele, nu er Emil heldigvis nem, men hvad nu hvis det ændre sig når der sker så meget nyt.

Appetiten er godt nok heller ikke den største og tror jeg heller ikke den bliver før alt er på plads og der kan jo gå lang tid, man finder jo ikke bare en ny bolig og alt det papir halløj kan man også først når man har fundet et sted at bo.

Vil jo helst have noget med have, men det er jo næsten umuligt kan jeg se, og mig og søge på nettet det køre ikke helt.

Glæder mig til vi er inde i de nye rytmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Honningblomst

En dag af gangen, lister og kryds af for hver gang noget er ordnet...

Jeg stod med mine tre på 8 mdr. 4 år og 9 år og det gik da, men det er en lang og hård proces og det er ikke overstået på få måneder. Men lev nu og her og nyd ham den bette imens..

Kan dine forældre ikke købe en lejlighed eller hus til dig.. ?

Knus Eva

Anmeld

21. marts 2010

Lone Jakobsen

kan kun give Eva ret. lav lister og kryds stille og roligt de forskellige ting af. accepter at tingene tager tid (laaang tid med kommunen) og brug masser af dejlig tid på at hygge med mindste mand.

husk at snakke tingene igennem med alle der gider lytte, eller læs af herinde....det er bare en lang sej proces du står overfor....men en dag af gangen.

ved nøjagtigt hvad du gennemgår

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

Eva skriver:

En dag af gangen, lister og kryds af for hver gang noget er ordnet...

Jeg stod med mine tre på 8 mdr. 4 år og 9 år og det gik da, men det er en lang og hård proces og det er ikke overstået på få måneder. Men lev nu og her og nyd ham den bette imens..

Kan dine forældre ikke købe en lejlighed eller hus til dig.. ?

Knus Eva

Årh ville være dejligt hvis de kunne det. MEn det kan de ikke, har selv en masse. MEn min mor insistere i hvert fald på jeg skal tættere på dem

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

nutche skriver:

kan kun give Eva ret. lav lister og kryds stille og roligt de forskellige ting af. accepter at tingene tager tid (laaang tid med kommunen) og brug masser af dejlig tid på at hygge med mindste mand.

husk at snakke tingene igennem med alle der gider lytte, eller læs af herinde....det er bare en lang sej proces du står overfor....men en dag af gangen.

ved nøjagtigt hvad du gennemgår

Den første måned bliver i hvert fald håret rent økonomisk for der vil jeg mangle penge. Men nyder ham også. Og brokker mig om aften når han sover

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Årh ville være dejligt hvis de kunne det. MEn det kan de ikke, har selv en masse. MEn min mor insistere i hvert fald på jeg skal tættere på dem

Ok...) så håber jeg du snart finder en god bolig til jer to..

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ok...) så håber jeg du snart finder en god bolig til jer to..

Ja også mig. Men puha det til indskud er mange penge man skal af med på engang

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja også mig. Men puha det til indskud er mange penge man skal af med på engang

Ja, men du kan vidst låne gennem kommunen, hvis ikke boligen er ældre end et eller andet årstal, det skal du lige tjekke.

Det er jo det gode ved at leje af mine forældre...eller også det gode, at der ikke er indskud..

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ja, men du kan vidst låne gennem kommunen, hvis ikke boligen er ældre end et eller andet årstal, det skal du lige tjekke.

Det er jo det gode ved at leje af mine forældre...eller også det gode, at der ikke er indskud..

VEd det faktisk ikke for skylder dem i forvejen et par 1000 for et indskudslån, ved ikke om de vil godkende så

Ja det er snyd

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

VEd det faktisk ikke for skylder dem i forvejen et par 1000 for et indskudslån, ved ikke om de vil godkende så

Ja det er snyd

Nej, det kan jeg godt se...men du finder ud af noget, har I ikke begge givet til det indskud hvor I bor nu, for så har du halvdelen jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.