Hvem har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

linemus

Malene84 skriver:

Så kan mig og min lille ny familie også melde os her  d. 05.05.10 kl. 01.03 fødte jeg Tristan og kl. 01.18 kom Villads - det viste sig at jeg havde slæbt rundt på 6,3 kilo samlet babyvægt

Nårh, hvor er de skønne. Det minder mig så meget om mine tvil.piger for snart tre år siden Stort tillykke med dem.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Malene84

linemus skriver:

Nårh, hvor er de skønne. Det minder mig så meget om mine tvil.piger for snart tre år siden Stort tillykke med dem.

- Line

Tusind, tusind tak

Anmeld

28. maj 2010

Jeannette

Hej hej

D. 9 april 2010 kl. 20.04 fødte jeg en dejlig søn.. 3 kg og 49 cm lang...

Det gik bare hurtigt... Det tog kun 9 minutter fra første presseveer til han var fødte... Og så ingen syning bagefter... Dejligt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

LISBETH:-)

D. 25/5 kom min skønne Elina til verden ved PKS

Hun var 51 cm og vejede 3720 g

Anmeld

3. juni 2010

AWO

D. 27. 5. kom endnu en Elina til verden, nemlig min dejlige datter.

Hun var 53 cm lang og vejede 3566 g.

Anmeld

3. juni 2010

Anke skriver:

D. 27. 5. kom endnu en Elina til verden, nemlig min dejlige datter.

Hun var 53 cm lang og vejede 3566 g.

Ej hvor sjovt at din pige også skal hedde Elina. Især når man tænker på at der kun er 200 i danmark der hedder det :-)

Anmeld

4. juni 2010

AWO

lisbeth2910 skriver:

Ej hvor sjovt at din pige også skal hedde Elina. Især når man tænker på at der kun er 200 i danmark der hedder det :-)

Ja, det er godt nok lidt spøjst. Men det er jo også et virkelig smukt navn!

Hvordan kom du på, at din pige skal hedde det? Hos os er det valgt, fordi min mor hedder Eline til mellemnavn. Og så klinger det godt både på tysk og på dansk (Jeg har tysk familie, så navnet skal kunne bruges på begge sprog).

Anmeld

5. juni 2010

Tdittmann

Den 18. maj kl. 06:55 fødte jeg en dejlig dreng på 3574 g. og 55 cm, han skal hedde Anders, her er han sammen med sine storesøstre Amalie og Camilla

Anmeld

5. juni 2010

Anke skriver:

Ja, det er godt nok lidt spøjst. Men det er jo også et virkelig smukt navn!

Hvordan kom du på, at din pige skal hedde det? Hos os er det valgt, fordi min mor hedder Eline til mellemnavn. Og så klinger det godt både på tysk og på dansk (Jeg har tysk familie, så navnet skal kunne bruges på begge sprog).

Vi har haft mange problemer med at vælge et navn til lillesøster, så det endte med at vi spurgte vores store pige på sanrt 3 år. Hun sage så at lillesøster skulle hedde Elina eller Kaj

Hun har hørt navnet Elina i en tegnefilm som hun ser.

Da vi så havde tænkt lidt over det, blev vi enige om at det var et fantastisk navn og derfor valgte vi det.

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

have helt glemt at skrive herinde

Jeg fødte d. 25/5 en deeeejlig lille pige, alberte hun vejede 3390 og målte 53 cm - slank lille nips ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.