Fritidsinterresser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Hyner

Hvad har i af denne slags??

Jeg har intet og jeg er ved at gå ud af mit gode skind af at gå herhjemme uden at lave anden end rengøring og madlavning...

Men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal give mig til, og jeg skal igang, dog skal det ikke være hårdt da min bækkenløsning er ved at tage kegler så jeg ikke kan hoppe som jeg vil..

Hvad har i for nogen og hvad har i af forslag..

Knus Henriette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

BK

Hyner skriver:

Hvad har i af denne slags??

Jeg har intet og jeg er ved at gå ud af mit gode skind af at gå herhjemme uden at lave anden end rengøring og madlavning...

Men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal give mig til, og jeg skal igang, dog skal det ikke være hårdt da min bækkenløsning er ved at tage kegler så jeg ikke kan hoppe som jeg vil..

Hvad har i for nogen og hvad har i af forslag..

Knus Henriette 

Jeg går op i slægtsforskning... Det er en hobby, man kan lave når man har tid og lyst...

Det kan godt for nogen virke kedelig...

Betina

Anmeld

21. marts 2010

ka li ja

jeg maler og tegner når der er tid

Anmeld

21. marts 2010

Siber

Jeg syr, strikker og hækler (lyder total mormor agtigt) og jeg ved ikke om man kan kalde det et fritids interesse, men jeg elsker t læse i blade og finde inspiration til indretning, og gode tips og ideer til tøsernes værelser

Knus Siber, der også går i træningscenter

Anmeld

21. marts 2010

Joan ( Smallie )

Det sidste stykke tid har jeg lagt perler. En randegraver, dumper, mini læsser og betonkanon til knægtens værelse og så skal jeg igang med noget til Annes nu her.

Så går jeg i motions center 2-3 gange om ugen og dyrker pilartes her hjemme 1-2 gange om ugen. Men det kan du jo nok ikke.

Så er der gået meget tid og energi med at få lavet tænder, droppe smøger og droppe cola. Det har taget en del af min energi men nu er jeg ved at kan se en ende på det så det er fedt.

Anmeld

21. marts 2010

Grynt

Jeg syr en hel del. Finder det sååå mega afslappende og det er en hobby hvor kun JEG deltager

Anmeld

21. marts 2010

Muffinmus

hmm, jamen mit er mit motions zumba jo...ellers er der ikke så meget lige nu. Ville gerne gå til skydning, det er jo stille og roligt og man skal fukusere og tømme sit sind for at skyde bedst:-)

Ellers ville jeg gerne lave en biograf dag, hvor man går i bio en gang om måneden eller hver anden måned og på cafe enten før eller efter, helst den tidlige forestilling og så cafe efter så man kan snakke lidt om filmen mens man hygger:-)

Anmeld

21. marts 2010

..

Jeg går til Kor, det er helt fantastisk - et rytmisk kor hvor man bare får lov at skråle af sine lungers fulde kraft og vi skal give et par koncerter her til forår

Anmeld

22. marts 2010

Hyner

Takker for svar....

Synes bare ikke rigtig der er noget af det der kalder på mig... Hmm jeg skal nok bare hive mig selv igang og så håbe på det bedste...

Men tak for budene, knus Henriette

Anmeld

23. marts 2010

Nadi

Jeg spiser
Det er min hobby!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.