har snart fødselsdag..derfor nogle ønske ideer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Grynt

Hvad med nogle maler graj eller et kursus i teknikker  Så er der naturligvis også gavekort til Panduro hobby. Eller et års entré til et gallerie/Aros.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

bette

Hyner skriver:

Ohh, nej så kan jeg godt se det kan være lidt svært...

Du mangler ikke noget pyntehalløj til stuen eller noget til køkkenet??

nej faktisk slet ikke.

Anmeld

21. marts 2010

bette

Bamme skriver:

Hov, der er også lige kommet et Aagaard smykkekatalog ind af døren, der er altså mange fede ting i!

er du klar over hvor mange smykker jeg har....!!!! det er vanvittigt.. skal ik ha mere.... drukner jo.. !

bøger har jeg også nok af.. suk

hmm fucked up billede du har på..

Anmeld

21. marts 2010

bette

Siber skriver:

Jeg har lige haft fødselsdag og jeg ønskede mig bla:

Zen for mødre, bøger, øreringe, et tæppe til sofaen, nogen bestemte pynte ting, undertøj, tøj, sko, evatrio lasange fad, og gavekort til wellnes ophold, tørklæder

Derudover kan jeg kun anbefale en tur hos en fodterapeut, især når du er gravid,, der er fantastisk at få ordnet sine fødder!

Knus Siber

uhh undertøj det var en god ide..

mangler virkelig bh´er.. dem jeg har kan mine patter fandeme ik være i mere,. så jeg render rundt i bikini top.. knap så fedt..

Anmeld

21. marts 2010

bette

Grynt/Tina skriver:

Hvad med nogle maler graj eller et kursus i teknikker  Så er der naturligvis også gavekort til Panduro hobby. Eller et års entré til et gallerie/Aros.

hmmm jeg kunne måske ønske mig penge så jeg kunne komme på et kursus i tekniker.. det var faktisk ikke en dårlig ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.