Infertilitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

MM1987

Alexis skriver:

Hov nej nej, ville ikke gøre dig mundlam

Jo, det var på den gode måde...det er godt at få sat ord på, og der skulle ikke siges så meget...

Jeg er sikker på der snart er godt på vej til os og alle de andre skønne kvinder der kæmper kampen for ønskebarnet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

Mia Maia skriver:

Jo, det var på den gode måde...det er godt at få sat ord på, og der skulle ikke siges så meget...

Jeg er sikker på der snart er godt på vej til os og alle de andre skønne kvinder der kæmper kampen for ønskebarnet...

og er det ikke fantastisk, man sidder der i sit eget sorte hul og tænker at absolut ingen kan sætte sig ind i den sorg man gennemlever, og så kommer man herind, og der er en der har skrevet noget som går lige i hjertet og selvom det gør ondt, så gør det også bare så godt at vide, at der er nogen derude der forstår præcis hvad man gennemgår?

barnløshedsgruppen er det bedste sted på baby.dk, men for fanden hvor ville jeg ønske den var tom!!

Anmeld

21. marts 2010

Maise

Alexis skriver:

Er at sørge over det barn som aldrig har været.

Er at sørge over en fremtid der måske aldrig bliver.

Er at kæmpe om det som andre tager for givet.

Er at føle sig alene når veninderne ikke forstår.

Er at blive udsat for psykisk smerte... og fysisk.

At stå på sidelinjen og se andre få opfyldt ens største drøm.

At have oceaner af moderkærlighed og ingen at give det til.

At håbe, at drømme, at bære og at briste.

At leve halvt, og helt på samme tid.

Alexis.

puha, den sad åbenbart stadig dybt i mig - vræl.

Var 2,5 år om at lave min pige med en PCO diagnose, så svært kan det måske også blive næste gang.

Kram til digog for dig

Anmeld

21. marts 2010

otlitrom

.... smukt! Og rørende....

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

.... smukt! Og rørende....

Tak. og

Anmeld

21. marts 2010

Tjuhl skriver:

og er det ikke fantastisk, man sidder der i sit eget sorte hul og tænker at absolut ingen kan sætte sig ind i den sorg man gennemlever, og så kommer man herind, og der er en der har skrevet noget som går lige i hjertet og selvom det gør ondt, så gør det også bare så godt at vide, at der er nogen derude der forstår præcis hvad man gennemgår?

barnløshedsgruppen er det bedste sted på baby.dk, men for fanden hvor ville jeg ønske den var tom!!

Lige mine ord

Anmeld

22. marts 2010

Enayia

Alexis skriver:

Er at sørge over det barn som aldrig har været.

Er at sørge over en fremtid der måske aldrig bliver.

Er at kæmpe om det som andre tager for givet.

Er at føle sig alene når veninderne ikke forstår.

Er at blive udsat for psykisk smerte... og fysisk.

At stå på sidelinjen og se andre få opfyldt ens største drøm.

At have oceaner af moderkærlighed og ingen at give det til.

At håbe, at drømme, at bære og at briste.

At leve halvt, og helt på samme tid.

Alexis.

Åh, hvor er det smukt skrevet, og sørgeligt på samme tid! Uhh de beskriver godt nok også hvordan jeg har det for tiden!

Sender dig lige en Jeg ved godt det ikke hjælper dig, men hvor kan jeg dog sætte mig ind i de følelser! Uhh hvor jeg da også glæder mig til 2 streger igen, men med stor frygt også!!

Ønsker alt muligt held og lykke til dig/jer med et håb om det må lykkedes snart!

Anmeld

22. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

Lige præcis....

Og det er SÅ dejligt at man bare ved at de trøstende ord kommer fra én der virkelig ved hvordan det føles...så er det okay at sige "det skal nok gå"...

Nogen gange tænker jeg "ej det skriver jeg ikke herinde", men ender så med at gøre det alligevel og får det altid bedre - for alle herinde er så søde...DEJLIGT...

Jeg håber der bare er lidt udskiftning derinde...og gerne lidt hurtigt

Anmeld

22. marts 2010

Enayia skriver:

Åh, hvor er det smukt skrevet, og sørgeligt på samme tid! Uhh de beskriver godt nok også hvordan jeg har det for tiden!

Sender dig lige en Jeg ved godt det ikke hjælper dig, men hvor kan jeg dog sætte mig ind i de følelser! Uhh hvor jeg da også glæder mig til 2 streger igen, men med stor frygt også!!

Ønsker alt muligt held og lykke til dig/jer med et håb om det må lykkedes snart!

Tusind tak. Var slet ikke klar over, at du havde mistet en søn. Det gør mig usigeligt ondt.

Anmeld

22. marts 2010

Heidimed lea

Alexis skriver:

Lige præcis... Mange roller man sørger over... Puhhh.

Nej den dag jeg forhåbentlig står med to lækre streger, så tror jeg heller ik jeg glemmer alt det her... Det ligger for dybt i en...

hej søde tøser.   tro mig det vil altid ligge så dybt i en.  jeg har fået mine 2 første børn ved ICSI  ig jeg husker stadig følelsene, og tanken om aldrig at få et barn...   

derfor var jeg på en måde også dybt taknemmelig da vores nummer 3 Nicolaj dukkede op helt uden for planen... og uden hjælp.

klø på så krydser jeg for at der kommer 2 streger

knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.