Fnug Mavse-lavse 16+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

82Miraklet

Åhhh Søde Zafir, så fin du er og mavsen er da bare for lækker lækker.....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Wauw wauw

Jeg elsker billedeupload på baby. når nu vi bor så langt fra hinanden så kan jeg følge med alligevel, og hvor er du da bare for lækker med den mavse

Anmeld

21. marts 2010

oo

smukke kvindemenneske!

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Jeg elsker billedeupload på baby. når nu vi bor så langt fra hinanden så kan jeg følge med alligevel, og hvor er du da bare for lækker med den mavse

Ja, det er fanmer det jeg elsker mest ved nettet at man kan være super social, selvom man ikke kan fare rundt til te, hver eneste aften, når man er alene hjemme med trunten

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

smukke kvindemenneske!

Tak

- Så ser man lige at du er 10+2!!... Nøøøj det går altså også fremad hos dig, hva?

Anmeld

21. marts 2010

oo

Zafir skriver:

Tak

- Så ser man lige at du er 10+2!!... Nøøøj det går altså også fremad hos dig, hva?

ja det må man sige! og opkastningerne har været forsvundet i 5 dage nu, så jeg lever lidt i en lykkerus (kvalmen er der stadig, men bare det at jeg kan kæmpe imod, er fremgang!)

jeg har forresten sat mit første mavebillede ind under 11. uge - men den er jo ikke så imponerende som din (og det er min krop heller ikke!!)

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ja det må man sige! og opkastningerne har været forsvundet i 5 dage nu, så jeg lever lidt i en lykkerus (kvalmen er der stadig, men bare det at jeg kan kæmpe imod, er fremgang!)

jeg har forresten sat mit første mavebillede ind under 11. uge - men den er jo ikke så imponerende som din (og det er min krop heller ikke!!)

Det spæner jeg flux ind og kigger på

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

Næhhh hvor fint!!Ihh glæder mig så meget til den 1. april og Iduns førselsdag...så støder mavserne sammen

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Næhhh hvor fint!!Ihh glæder mig så meget til den 1. april og Iduns førselsdag...så støder mavserne sammen

Jaaa Jeg bumlede også lige mavse med Julie (Toms fættes kone) igår. hun har jo termin 10 dage efter mig og kommer også til Iduns fødselsdag. Så vi blir 3 mavser til fødselsdagen yay...

Anmeld

21. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Ja, det er fanmer det jeg elsker mest ved nettet at man kan være super social, selvom man ikke kan fare rundt til te, hver eneste aften, når man er alene hjemme med trunten

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.