Mødregruppe møde vol2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Faith

nutche skriver:

he he...ja hjælpsomme er vi gerne. glemte min pung hos søs så hun kom forbi og afleverede den Rasmus havde smidt den ind under bordet.

Han havde da osse travlt med pusletasken den lille mand. Den blev rigtig undersøgt. Håber du tager ham med næste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Han havde da osse travlt med pusletasken den lille mand. Den blev rigtig undersøgt. Håber du tager ham med næste gang.

he he..ja den ku han underholde sig lidt med er glad for at i ikke synes han var alt for larmende skal nok tage ham med næsten gang. kan vel gå hen til dig med barnevognen

Anmeld

3. april 2010

Faith

nutche skriver:

he he..ja den ku han underholde sig lidt med er glad for at i ikke synes han var alt for larmende skal nok tage ham med næsten gang. kan vel gå hen til dig med barnevognen

Jeg synes han er rigtig hyggelig. Og så kan jeg jo osse ligeså godt vende mig til det. Får trods alt 2 af den slags lige om snart.

Husk at vi har katte. Du snakkede om at du ikke tåler katte ret godt og har noget medicin du kan tage.

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det var godt at I havde en hyggelig eftermiddag

Er det hos Mia næste gang, eller hvad?

Anmeld

4. april 2010

FruEllingsen

Mathildesmor skriver:

Det var godt at I havde en hyggelig eftermiddag

Er det hos Mia næste gang, eller hvad?

Ja hun står for det næste gang.

Vi snakkede om den 17 april håber du kan den dag men hun opretter en tråd om det

Anmeld

4. april 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Jeg synes han er rigtig hyggelig. Og så kan jeg jo osse ligeså godt vende mig til det. Får trods alt 2 af den slags lige om snart.

Husk at vi har katte. Du snakkede om at du ikke tåler katte ret godt og har noget medicin du kan tage.

jep jep skal nok lige huske det men det var faktisk utroligt lidt problemer jeg havde henne ved søs. på trods af katten...det plejer at blive meget værre.

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Drømmer skriver:

Ja hun står for det næste gang.

Vi snakkede om den 17 april håber du kan den dag men hun opretter en tråd om det

Den 17.april kan jeg godt

Så har jeg også fået overstået min eksamen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.