svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

g.seerup

Hejsa. Jeg har kigget en del med fra sidelinien, men har vist ikke meldt mig officiel.. jeg hedder gitte, og er gravid med mit trejde barn, som ventes at ankomme ca 30 august. jeg er 16+6 idag.

Jeg har de sidste uger døjet rigtig meget med svimmelhed, så meget at jeg mange dage har haft det bedst på sofaen. Lægen kan ikke finde noget galt med mig..blodtryk, blodprocent, og blodsukker er fint, han mener heller ikke det er noget med balancenerven..så det er rigtig hyggeligt...

Det var faktisk næsten væk for halvanden uge siden...men så startede jeg på arbejde i denne uge, og så er det stille og roligt blevet værrer igen, og idag har jeg været nød til at sygemelde mig til en aftenvagt..så rigtig trælst synes jeg det er ved at være...

Er der nogen af jer der har døjet med noget lignende??

Go søndag

Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

NoName

Nææ, synes ikke lige jeg døjer med svimmelhed.

Men ved hvor træls det kan være, jeg ønsker dig go bedring.

Majken 21+4

Anmeld

21. marts 2010

Anne85

Kender det alt for godt... Døjer med
det denne gang og gjorde også sidst.

Det er helt sikkert at jeg hver
morgen må ned og sidde x flere når jeg fx står og føntørrer hår... Jeg kan heller ikke stå i længere tid og fx dosere medicin på arbejdet

jeg er flere gange besvimet hvilket faktisk er rimelig uhyggeligt for tænk hvis jeg gør det når jeg er selv hjemme.

Lige som dig kan der ikke findes en forklaring på det... Mit blodtryk er fint, blodsukker fint og blodprocenten er også som den skal være... Det eneste jeg selv har fundet ud af jeg kan gøre
er at sørge for mit blodsukker ikke falder og at jeg ikke stresser for meget

Anmeld

21. marts 2010

g.seerup

Anne85 skriver:

Kender det alt for godt... Døjer med
det denne gang og gjorde også sidst.

Det er helt sikkert at jeg hver
morgen må ned og sidde x flere når jeg fx står og føntørrer hår... Jeg kan heller ikke stå i længere tid og fx dosere medicin på arbejdet

jeg er flere gange besvimet hvilket faktisk er rimelig uhyggeligt for tænk hvis jeg gør det når jeg er selv hjemme.

Lige som dig kan der ikke findes en forklaring på det... Mit blodtryk er fint, blodsukker fint og blodprocenten er også som den skal være... Det eneste jeg selv har fundet ud af jeg kan gøre
er at sørge for mit blodsukker ikke falder og at jeg ikke stresser for meget

tak for svar, det vil jeg prøve, og se om det skulle hjælpe lidt

Anmeld

23. marts 2010

heidi30

Hej Gitte,

Det lyder som om du beskriver mig. Jeg er i uge 18 og har også været svimmel on off i længere tid. Jeg har før haft problemer med balancenerven før, så jeg prøver at ungå at stresse for meget.

Jeg var hos lægen i sidste uge og blodproent, blodsukker og blodtryk var fine som hos dig. hun tog også et hjerte ekg, som også var fint. Jeg er dog begyndt at tage flere jern tabletter og det har måske hjulpet lidt, jeg har ihvertfald haft det bedre den sidste uges tid. 

Jeg skal til lægen igen imorgen, så må jeg se om hun siger noget nyt men ellers tror jeg desværre ikke der er så meget at gøre end at prøve at slappe så meget af som mulig og ikke bekymre/ stresse for meget.

Vh. Heidi

Anmeld

25. marts 2010

Anne85

Åh ha.... er lige kommet hjem fra arbejde... måtte køre før tid for jeg fik det bare så dårligt.
Da vi sad og spiste kunne jeg godt mærke at min syn blev sløret og jeg følte mig svimmel... senere begyndte jeg at få blå og grønne prikker for øjnene... ih altså, det er fandme ikke sjovt

Anmeld

26. marts 2010

g.seerup

Anne85 skriver:

Åh ha.... er lige kommet hjem fra arbejde... måtte køre før tid for jeg fik det bare så dårligt.
Da vi sad og spiste kunne jeg godt mærke at min syn blev sløret og jeg følte mig svimmel... senere begyndte jeg at få blå og grønne prikker for øjnene... ih altså, det er fandme ikke sjovt

puha, det lyder ikke rart..håber du har fået det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.