hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

starsofheaven

HVordan bager de de flotte kager? hvad starter i med? hva bruger i af redskaber? hvor køber i de ting i skal bruge? jeg skal snart holde min datters 2 års fødsesldag og vil så gerne lave en rigtig fiiiin kage, så håber nogle kan hjælpe lidt her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

starsofheaven

anyone??

Anmeld

21. marts 2010

Bondepigen

starsofheaven skriver:

HVordan bager de de flotte kager? hvad starter i med? hva bruger i af redskaber? hvor køber i de ting i skal bruge? jeg skal snart holde min datters 2 års fødsesldag og vil så gerne lave en rigtig fiiiin kage, så håber nogle kan hjælpe lidt her.

Du kan enten bruge færdige bunde fra købmanden, eller lave dem selv...

Så kommer du det creme i du har lyst til.... Jeg plejer at bruge en eller anden chokolade creme, og så noget bærmousse, eller lime creme, som er lidt friskt til chokoladen.... (opskrifter findes i denne kategori, i tråden "kun til opskrifter")

Bagefter smøres kagen op med smørcreme, som der osse er opskrifter på derinde. Derefter beklædes den med MMF (marshmellow fondant, som der er osse er opskrifter på derinde)

Der er osse en tråd der hedder noget med "trin for trin", hvor du kan se hvordan man gør! Og husk det tager noget tid, da cremen skal blive lidt tyk i det, så det kan komme på kagen...så det tager et par dage...

God fornøjelse...

Anmeld

21. marts 2010

starsofheaven

okay tak ja jeg må prøve at kaste mig ud i det.

Anmeld

22. marts 2010

AnnePedersen

hvor er det bare dejlig jeg ikke er den eneste der ikke kan se hvordan man skal begynde og slutte....... også selvom der er opskrifter herinde. For de ting man skal købe har jeg alrig stiftet bekendtskab med

Anmeld

22. marts 2010

Susan1978

Der findes rigtig  mange tråde hvor mange spør til hvordan man gør første gang..  i må lige lure det lidt igennem, men ellers kan jeg da henvise til denne

https://www.baby.dk/debat/42923pi1/kageklubben/hjaelp-til-den-foerste-kage.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.