Nogen der har hørt fra lisbethita?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Valle81

kitty skriver:

Jeg skrev med hende torsdag aften, hvor hun sagde hun troede det tog til. Hun sagde at hun ville prøve at kæmpe sig til computeren lige inden hun skulle afsted, for at give et prej om at det var nu. Det gjorde hun så ikke..

Jeg tror helt sikkert hun har fået prinsessen i armene, men kender hende ikke privat, så ved det ikke.

Valle: Håber også snart det er din tur *******ve-støv*********

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

ooo

Jeg tror også at hun har fået sin lille pige. Nu bliver man jo helt spændt på at høre fra hende...

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

lærkes_mor skriver:

Jeg tør også godt ønske tillykke smiler...

Og kan godt følge dig! Jeg har termin d.26 marts så det er også lige om lidt... uuuhhhaaa... (men fødte min pige uge 41+0)

Glæder mig til at hun skriver om det herinde...

Hvornår har du termin`?

Uhhh, det er også bare lige om lidt.. Jeg håber ikke for dig, at du igen skal gå over tiden.. - Jeg ved ikke, men er der tendens til at gå over anden gang også hvis man gjorde første ?

Ja jeg har d 13 maj, men det fandt du jo ud af hehe. Så der er lige noget tid endnu

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Metchen skriver:

Jeg tror også at hun har fået sin lille pige. Nu bliver man jo helt spændt på at høre fra hende...

Ja jeg venter også spændt For intet er vidst HEEEELT sikkert endnu..

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Valle81 skriver:

Nej, jeg har også bemærket at hun ikke har været på en tid:0)

Håber hun har født:0)

Christina, som håber det snart er min tur

40+6

Sender dig også lige en masse ve-støv, det er jo lige om hjørnet, faktisk

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

kitty skriver:

Jeg skrev med hende torsdag aften, hvor hun sagde hun troede det tog til. Hun sagde at hun ville prøve at kæmpe sig til computeren lige inden hun skulle afsted, for at give et prej om at det var nu. Det gjorde hun så ikke..

Jeg tror helt sikkert hun har fået prinsessen i armene, men kender hende ikke privat, så ved det ikke.

Valle: Håber også snart det er din tur *******ve-støv*********

Ja jeg snakkede også med hende den anden dag, hvor hun mente hun nok var oppe over..

Det er bare sååå spændende.

Anmeld

21. marts 2010

Valle81

marikka skriver:

Sender dig også lige en masse ve-støv, det er jo lige om hjørnet, faktisk

Tak søde:0)

Ja det er lige om hjørnet, forh¨åbentligt:0)

Da jeg var til jordemoder sidst ( på tirsdag 14 dage siden) fik jeg beskeden at hvis jeg ikke havde født den 24/03-2010 så skulle jeg henvende mig på fødegangen og så skal man til tjek der oppe.

Håber virkelig ikke jeg når så langt:0)

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Valle81 skriver:

Tak søde:0)

Ja det er lige om hjørnet, forh¨åbentligt:0)

Da jeg var til jordemoder sidst ( på tirsdag 14 dage siden) fik jeg beskeden at hvis jeg ikke havde født den 24/03-2010 så skulle jeg henvende mig på fødegangen og så skal man til tjek der oppe.

Håber virkelig ikke jeg når så langt:0)

Så det vil sige, max 3 dage så får du forhåbentlig besked

Hvor er det altså også bare spændende. Du må jo lige se om du bliver sendt hjem igen der så, og skrive herinde hvis (forhåbentlig IKKE) du bliver sendt hjem igen og hvad der så skal ske!

Anmeld

21. marts 2010

Valle81

marikka skriver:

Så det vil sige, max 3 dage så får du forhåbentlig besked

Hvor er det altså også bare spændende. Du må jo lige se om du bliver sendt hjem igen der så, og skrive herinde hvis (forhåbentlig IKKE) du bliver sendt hjem igen og hvad der så skal ske!

Jeg skal nok give besked, det lover jeg:0)

Håber jeg kan nå at oprette, så er der veer indlæg og et måske, nu tager vi på sygehuset:0)Meeeeeeeeeeeeeen nu må vi se om overskuddet er til det, når jeg når så langt:0)

Anmeld

21. marts 2010

Sara.

marikka skriver:

Uhhh, det er også bare lige om lidt.. Jeg håber ikke for dig, at du igen skal gå over tiden.. - Jeg ved ikke, men er der tendens til at gå over anden gang også hvis man gjorde første ?

Ja jeg har d 13 maj, men det fandt du jo ud af hehe. Så der er lige noget tid endnu

Min jordemor sagde der var størst chance for at gå over termin når man var førstegangs fødende... Men at når jeg havde født uge 41+0 ville hun ikke tro jeg ville føde før termin, men at det selvf. ikke var til at sige.....

Håber jeg føder snart, eller bare i det mindste ikke går mere over termin end jeg gjorde første gang... ved ikke hvorfor men tror jeg vil føle mig lidt snydt så når man nu siger førstegangs fødende har størst chance.. tjah lidt langt ude, men jeg tror jeg vil ha det sån

Der er heller ikke længe til du har termin! blir spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.