børnehave hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

moniquesmor

hej alle sammen så starter min datter i børnehave den 6/4-10

men er så mange tinge jeg ikke har styr på hvad må de have med i madpakken.

hvor kan man købe en madkasse ingen tag fejl af er min datters og hånklæder og alle de ander ting.

og er der andet man skal tænke over når ens lille barn starter i børnehave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hejsa, og tillykke med at det lille pus snart skal starte i børnehave - det er jo så stort

Må jeg spørge hvad du skal med håndklæder i institutionen???

Herhjemme har jeg bare skrevet Mathildes navn på alle hendes madkasser med en sort sprittus - enten for oven i side, eller under bunden. Det fungerer ganske fint, og hun er da altid kommet hjem igen med den rigtige i de 3 år hun snart har gået i børnehave

Mht. madpakken, så tror jeg som udgangspunkt, at de fleste daginstitutioner ser at man laver en sund og varieret madpakke til børnene.

Anmeld

21. marts 2010

Frejasmor

Hejsa

Jeg arbejder i en børnehave, og med hensyn til madpakken, så er det forskelligt fra institution til institution, hvad de må have med.. Der er mange madpolitikker. Så det skal du nok spørge den børnehave om  

Hos os skal de bare have navn på deres madpakker, så skriv hendes navn med en sprittusch eller et DYMO mærke, hvis du har sådan en..

Så er det godt at have regntøj, gummistøvler liggende der så de har det, hvis de skal ud og det regner..

Sørg for din datter altid har skiftetøj liggende, hvis hun skulle blive våd osv..

Også tøj efter vejret..

Mange af vores forældre har flyverdragt og regntøj til børnehaven og et andet til hjemme, så skal man ikke slæbe sig halvt ihjel hver dag når man skal hjem

Men ring da derned og hør dem ad eller når i kommer første dag..

Anmeld

21. marts 2010

moniquesmor

håndklæd fordi de går i svømmehal være tirsdag i den børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.