Vidunderlige forældre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Anonym trådstarter

Så væltede økonomien igen, da jeg havde lavet en regnefejl da jeg lavede budgettet... Og gæt engang banken nægtede igen at hjælpe med et bevilget overtræk... Det hele ville være dækket ind i løbet af 3 måneder, men nej ingen hjælp at hente på trods af at vi ville sætte mandens inbetaling op med 500 kr i ugen de næste 3 måneder.

Og ja jeg havde ikke lyst til at afvise regninger igen, bl.a. fordi jeg er begyndt at betale på 2 af de 3 der blev afvist sidst igen. og fordi at jeg denne gang ikke kunne nøjes med kreditorer, denne gang ville det også ramme el, vand og varme og daginstitution. 

Efter at have spekuleret som en gal i 2 uger, kunne jeg kun se den værst tænkelige løsning nemlig at bede mine forældre om hjælp... Som sagt så gjort... Mine forældre har allerede fundet 4000 ud af de 8000 jeg skal låne, og de sidste kommer når de får skatte penge...

Er ved at give mig ved at tude bare jeg tænker på det, jeg kan slet ikke fatte at det er rigtigt med 1½ uges varsel finder de "bare lige" 8000 kr til mig...

P. S. er lige ano, for man ved jo aldrig hvem der læser med, og det rager ikke alle min familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Siber

Hvor er det dejligt med gode forældre, vi er heldige

Knus SIber

Anmeld

20. marts 2010

Anja

Rigtigt surt med en dårlig økonomi, men dejligt, at dine forældre kommer til undsætning

Anmeld

20. marts 2010

Muffinmus

Ja, det er dyrt at være fattig...skod!!!!

Helt ærligt, det er jo de fattige der betaler aller mest til alting, de kan ikke låne i banken om må købe på afbetaling, lort, de kan ikke købe et hus, men betale en formue for at leje hver måned osv osv.

TRist.

Super godt du har nogle gode forældre der lige kunne hjælpe jer lidt på vej.

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

uha ja sikke en møg situation, godt med nogle gode forældre..

jeg har også i svære tider tidligere måtte be min far om hjælp og han gjorde det uden at blinke med øjene. Dejligt.

Håber i snart er ovenpå økonomisk igen.

Anmeld

20. marts 2010

Helle30

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig. Vil alligevel lige føle med dig og din families situation med en.

Håber, økonomien vender for jer

- Helle

Anmeld

20. marts 2010

Anonym trådstarter

Tak skal i have...

"Teknisk set" er vi oven på når vi har fået pengene fra far, og de er blevet betalt tilbage om 4 mdr.

Men det helt store problem ligger begravet i at manden tog nogen dumme beslutninger/lette løsninger dengang han var yngre og det giver bagslag i dag...

Og uheldigvis står hans ex ikke på nogen af papirerne.

Så det er os der hænger på hele skidtet.

Men sket er sket og ja vi må kæmpe os igennem det hele, lidt efter lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.