Så væltede økonomien igen, da jeg havde lavet en regnefejl da jeg lavede budgettet
... Og gæt engang banken nægtede igen at hjælpe med et bevilget overtræk... Det hele ville være dækket ind i løbet af 3 måneder, men nej ingen hjælp at hente på trods af at vi ville sætte mandens inbetaling op med 500 kr i ugen de næste 3 måneder.

Og ja jeg havde ikke lyst til at afvise regninger igen, bl.a. fordi jeg er begyndt at betale på 2 af de 3 der blev afvist sidst igen. og fordi at jeg denne gang ikke kunne nøjes med kreditorer, denne gang ville det også ramme el, vand og varme og daginstitution. 
Efter at have spekuleret som en gal i 2 uger, kunne jeg kun se den værst tænkelige løsning nemlig at bede mine forældre om hjælp... Som sagt så gjort... Mine forældre har allerede fundet 4000 ud af de 8000 jeg skal låne, og de sidste kommer når de får skatte penge...

Er ved at give mig ved at tude bare jeg tænker på det, jeg kan slet ikke fatte at det er rigtigt med 1½ uges varsel finder de "bare lige" 8000 kr til mig...

P. S. er lige ano, for man ved jo aldrig hvem der læser med, og det rager ikke alle min familie
Anmeld