Hjælp - om autostol 0-13kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har købt en brugt autostol men der mangler den der "stofpølse" der skal sidde og støtte barnets hoved - er det en katastrofe? Og kan man købe dem ved siden af? Det er en Maxi-cosi stol...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Diana...

Så skal du ikke låne vores alligevel?

Dem mener jeg man kan købe i babysam fx. 

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Di. skriver:

Så skal du ikke låne vores alligevel?

Dem mener jeg man kan købe i babysam fx. 

Hej smukke - nej, det bliver jo så ikke nødvendigt alligevel - fik et tip fra en veninde om at hun havde set en i mødrehjælpens butik i fin stand til 85kr - så kan man jo ligeså godt slå til Så jeg smutted op og hentede den, og den er brugt, men fin! Men mangler altså den der dims til hovedet...

Anmeld

20. marts 2010

Skouboe

Dimsen til hovedet er babyindsatsen (og den går ned ad ryggen også på de fleste stole), og den er meget vigtig de første 3 måneder. 

Jeg ville prøve at spørge i en babybutik, der sælger stolen.

Anmeld

20. marts 2010

Pige2009

Rosa skriver:

Jeg har købt en brugt autostol men der mangler den der "stofpølse" der skal sidde og støtte barnets hoved - er det en katastrofe? Og kan man købe dem ved siden af? Det er en Maxi-cosi stol...

Babyindsatsen er nærmest vital i autostolen, da den er med til at støtte babyen, så hovedet ikke bliver kastet unødigt rundt... Prøv at tjekke babybutikkerne om de ikke sølger dem separat. Eller er der også guloggratis.dk og dba.dk

K.h. Linda

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Jeg har ikke kunnet vinde en seperat indsats, ihh hvor træls!!!

Hvis I falder over et sted hvor de sælges seperat må I gerne give lyd...

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

jeg har hørt og læst flere steder at man kan købe indsatsen løst i babysam hvis man søger under google...

og også flere der sælger på guloggratis.dk og dba.dk

Anmeld

20. marts 2010

Mussen2

Ved maxi cosien har den ikke noget med rygstøtten at gøre. Der er en seperat skumfidus, som kan tages ud af ryggen også. Så der er både en babyindsat til ryg og hoved. Jeg ville også se om jeg kunne købe den et sted.

Pøj pøj

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Jeg har fundet en som vil sælge mig en indsats løst på TS - den er fra babysam, så håber den passer ind i stolen - den er ny og aldrig brugt, så jeg formoder det er en slags universalmodel...

Hun ville bare have 50kr pp for den, og den kostede 199 fra ny, så dvs vi har fået en Maxi-cosi autostol med nyt betræk/indsats for ialt 150kr...

Anmeld

22. marts 2010

DK

Hvor er i heldige! Og så endda en maxi-cosy der jo bare er bedst i test og har været det længe!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.