Keder mig :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Anja

Jeg har bare en rigtig kedelig lørdag aften.

Manden og jeg skulle have været inde og se det nye show med Mick Øgendahl, men da jeg jo brækker mig i stor stil bare jeg tænker på at køre bil mere end 5 min. har jeg ladet ham tage afsted med en kammerat i stedet for.

Esther var død træt og sover allerede og Elias sidder og ser Cars.

Hmmm .... er SÅ træt af at have kvalme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Monica

Din stakkel...

Bare det var mig der skulle ha set Mick Ø - har ikke været nogen steder siden vi fik Tobias - vi har stadig kolik tilstande og nu er han snart 8 mdr...

Moni - skal snart i seng...

Anmeld

20. marts 2010

Siber

Anja skriver:

Jeg har bare en rigtig kedelig lørdag aften.

Manden og jeg skulle have været inde og se det nye show med Mick Øgendahl, men da jeg jo brækker mig i stor stil bare jeg tænker på at køre bil mere end 5 min. har jeg ladet ham tage afsted med en kammerat i stedet for.

Esther var død træt og sover allerede og Elias sidder og ser Cars.

Hmmm .... er SÅ træt af at have kvalme

Åh stakkels dig

Kram og håber du får en nogenlunde lørdag aften, af det der er tilbage

SIber

Anmeld

20. marts 2010

BK

stakkel dig... 

Det er ikke sjovt at døje med kvalme , og da slet ikke at kede sig oven i... 

Håber snart din kvalme går over...

Anmeld

20. marts 2010

Anja

Jeg er også bare rigtig træt af kvalme og opkast. Heldigvis synes jeg, at det er bedre nogle dage. Det er bare så ærgeligt, at jeg bliver voldsomt køresyg, også selv om jeg selv kører bilen. Sidst jeg kørte mere end lokalt rundt i byen brækkede jeg mig hver ½ time resten af dagen  - og så er det jo ikke let at være på arbejde

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

pyyhha Anja det lyder godt nok nedern..

jeg har også kedet mig max i dag, joo altså jeg havde da masser af ting jeg kunne lave, men jeg synes bare ikke jeg gad i dag.

håber snart du er over kvalmen. !

Anmeld

20. marts 2010

Helle30

Vi var afsted og se Mick Ø i går, og vel var han sjov - men du skal nok nå at opleve noget i samme humorhøjde, når du ikke længere er gravid. Husk bare at tage den tid tilbage når du og baby er klar. Så må far vige pladsen til din bedste veninde og klare børnetjansen til du har grinet ud ved et stand-up-show.

Knus fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.